x

Rekordna prodaja Toyota i Lexus hibrida !

Toyota Motor Corporation (TMC) objavila je danas da je 31. marta 2013. ukupna globalna prodaja hibridnih vozila premašila 5 miliona vozila, dosegnuvši 5,125 miliona.

Ukoliko prodajne rezultate kalkulišemo kroz  Co2 emisiju, Toyota i Lexus hibridna vozila ispustila su u okoliš  34 miliona tona manje emisija CO2 od benzinskih vozila slične veličine i performansi. Toyota procjenjuje da su hibridna vozila uštedjela oko 1,2 milijarde litara benzina u odnosu na iznos koji bi potrošila benzinska vozila slične veličine.

Danas  TMC prodaje 19 različitih hibridnih modela, te jedan plug-in hibrid u 80 zemalja svijeta. Korporacija mnogo ulaže u jačanje svoje proizvodne linije i povećanje broja zemalja i regija u kojima prodaje hibridna vozila, te će do kraja 2015. lansirati ukupno 18 novih hibridnih modela širom svijeta, uključujući i jedno vozilo na gorive ćelije.

Prije 16 godina, Toyota je u Japanu  predstavila ``Coaster Hybrid EV``, kao i ``Prius`` prvo hibridno putničko vozilo namijenjeno masovnoj proizvodnji. Od tada su hibridna vozila osvojila srca kupaca širom svijeta.

``Cilj razvoja prve generacije Priusa bio je stvoriti automobil za 21.stoljeće, koji bi predstavio javnosti Toyotin odgovor na pitanja očuvanja okoliša. Hibridni sistem smo osmišljavali `od nule`, što je naš zadatak činilo iznimno teškim, ali od izazova nismo odustali. Lansiranje prve generacije Priusa je polučilo rezultat daleko iznad naših očekivanja. Ovaj automobil je povećao ekološku svijest potrošača i definisao visok nivo očekivanja od svih budućih hibridnih vozila. Razumijevanje potrošača u vrijeme lansiranja rezultiralo je širokim prihvatanjem i od tada potrošači podržavaju nova Toyota i Lexus hibridna vozila, na čemu sam iznimno zahvalan``, izjavio je potpredsjednik TMC Takeshi Uchiyamada, odgovoran za razvoj prve generacije Priusa.

Nakon što je hibridna tehnologije postavljena kao standard tehnologije očuvanja okoliša za 21. stoljeće, TMC planira nastaviti raditi na daljnjem unapređenju proizvoda, smanjenju troškova i proširenju svoje ponude ekoloških proizvoda, te razvoju drugih ekoloških mobilnih rješenja.

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.