x

Spark EV - doseg i potrošnja !

New York, SAD. Spark EV prema Američkoj agenciji za zaštitu okoliša (EPA) u kombiniranoj vožnji ima doseg od 132 kilometra s jednim punjenjem baterija i troši količinu energije ekvivalentnu potrošnji goriva od 1.98 l/100 km (119 MPGe)*.

U usporedbi s prosječnim novim vozilom, Spark EV može na troškovima goriva tijekom pet godina američkim vlasnicima uštedjeti i do 9000 USD (6897 €). U Sjedinjenim Američkim Državama ovog će se ljeta Spark EV početi prodavati u Kaliforniji i Oregonu, a na odabranim europskim tržištima kreće u prodaju od 2014. godine.

``Spremni smo na tržište plasirati EV koji nije samo učinkovit nego i uzbudljiv za vožnju, zahvaljujući svom elektromotoru koji razvija moment od 542 Nm``, rekla je Pam Fletcher, izvršnaGM-ova inženjerka za električna vozila.

Za litij-ionske baterije Sparka EV kapaciteta 21 kWh primijenit će se Chevroletova tradicija vodeće ponude jamstva na tržištu od 8 godina ili 160 000 kilometara, ovisno o tome što se prije dosegne.

Spark EV će biti prvo vozilo na tržištu koje nudi kombinirani punjač za brzo punjenje na istosmjernoj struji (DC), usklađen s nedavno objavljenom normom američkog Udruženja automobilskih inženjera (SAE). Brzo punjenje na istosmjernoj struji omogućava punjenje do 80 posto kapaciteta Spark EV-a za oko 20 minuta. Baterijski sustav može podnijeti svakodnevno višestruko brzo punjenje na istosmjernoj struji. Punjenje na izmjeničnoj struji (AC) može se postići za šest do osam sati, koristeći se utičnicom od 230V. Komplet za punjenje sastavni je dio standardne opreme.

``Chevrolet Spark EV odličan je gradski auto koji spaja tehnologiju, funkcionalnost i stil u neočekivanom paketu``, rekao je Cristi Landy, direktor marketinga za Chevroletova mala i električna vozila. ``Spojili smo uspjeh Volta i benzinski pogonjenog Sparka kako bismo ponudili financijski prihvatljiv, zabavan i učinkovit mali auto koji će naši kupci s užitkom voziti.``

Chevrolet Spark EV postizat će ubrzanje do 100 km/h u manje od 8,5 sekundi zahvaljujući spajanju koaksijalnog prijenosa i elektromotora s trajnim magnetima, koji razvija preko 100 kW (130 KS). 

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.