x

Sportska Honda Civic za one kojima je Type R previše!

Na neke vrlo zanimljive sportske automobile među koje spada i Honda Civic Type R godinama su u „Novom svijetu” gledali sa suzom u oku budući da su na domaćem terenu bili nedostupni, ali globalizacija je učinila svoje i Honda po prvi puta dovodi najjaču inačicu svojeg kompaktnog modela na američko tlo.

Činjenica da će američki ljubitelji japanske marke po prvi puta moći službeno okusiti zabranjeno voće ne znači da će se njihova dosadašnja vizija sportskog Civica koju su oduvijek prepoznavali po nastavku Si (Sport Injected) prestati prodavati. Naprotiv, poslužit će kao model koji će savršeno popuniti rupu između osnovnih izvedbi i paprenog Type R-a. Predstavljena u limuzinskoj i kupe varijanti, Honda Civic Si za američko tržište po prvi puta odbacuje atmosferski motor u korist turbopunjača u sklopu 1,5-litrenog benzinca s direktnim ubrizgavanjem koji razvija maksimalnu snagu od 205 KS i okretni moment od 260 Nm. Premda je porast snage u odnosu na prethodnu generaciju nepostojeći, iz Honde napominju da je uz blago povećanje okretnog momenta, čija je maksimalna vrijednost dostupna kroz 70 posto područja broja okretaja, više snage sada dostupno pri nižim okretajima, a nije za odbaciti niti činjenica da je automobil značajno lakši i da ima kruće podvozje. Uz diferencijal s ograničenim proklizavanjem, 6-stupanjski ručni mjenjač kratkog hoda i Sport način rada koji namješta ovjes, odaziv gasa i upravljač, Civic Si trebao bi osigurati dovoljno zabave za prosječnog entuzijasta koji ne traži najimpresivnije performanse, već normalan automobil sa sportskim pretenzijama, da se tako izrazimo.

 

Ne izgleda loše, je li tako? Nakon godina neuspješnog traganja za nekim prepoznatljivim vizualnim identitetom, čini se da je ova generacija Civica za sada na najboljem putu. S druge strane, možda nije najuzbudljiviji mogući pokušaj, a dalo bi se diskutirati i o stražnjem braniku koji možda pati od „previše dizajniranja”, ali opet niti u približno velikoj mjeri kao što je to slučaj kod Type R izvedbe. Ništa se ne može zamjeriti velikoj prednjoj masci u crnoj boji, 18-colnim naplatcima od legure s deset krakova i stražnjem spojleru koji je suptilan kod limuzinske verzije, a kod kupea očito nešto naglašeniji. Interijer dizajnom također neće šokirati nikoga, ali sasvim je solidno izveden, te opremljen sportskim sjedalima i prožet detaljima koji bi trebali naglasiti njegov karakter kao što su to crveni šavovi. Najbolji je dio bez premca aluminijska okrugla ručica mjenjača na koju se nitko ne može požaliti, za razliku od površina prekrivenih lažnim ugljičnim vlaknima. Popis standardne opreme uključuje grijana prednja sjedala, automatski klima-uređaj, Apple CarPlay i Android Auto, brisače vjetrobranskih stakala sa senzorom za kišu i audio sustav snage 450 W.

 

Početna cijena u Americi iznosit će okvirno 25.000 dolara.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.