x

Suzuki Baleno treba dobiti drugu šansu!

Japanski MINI trebao bi napadati VW Polo! Nije najljepši i najbolji na svijetu. Što će biti forte Suzukija onda, cijena?

SUZUKI DAJE GAS! Okončan je rat s VW-om oko raskida suradnje, u idućih pet godina Japanci žele predstaviti 20 novih modela. Jedan od najuzbudljivijih trebao bi biti posve nov Baleno koji je na tržište stigao na jesen 2016. Njegova zadaća: unijeti nemir u Polo klasu – u najmanju ruku. No, dizajn pojedinima u redakciji nije baš najbolje sjeo.

 

S vanjskom duljinom od četiri metara Baleno je posve na tragu Pola koji je dug 3,97 metara. Zahvaljujući širini od 1,75 m azijski mališan ne zapinje u zagušenim gradskim ulicama a visina od 1,47 metara obećava dovoljno svjetla i zraka u kabini.

 

Dakle, ulazimo na probu sjedenja. Sve odgovara. Sjedala bi mogla biti veća i tvrđe obložena, kvaliteta materijala mogla bi biti bolja ali je ponuda prostora posve u redu za mali automobil. Ni u Polu nije prozračnije.

 

U Balenu udobno putuju do četiri odrasle osobe, za odlaska na godišnji odmor prtljažnik od 355 litara može primiti čak jednu torbu više od VW-a (290 litara). Međutim, usprkos dvostrukog utovarnog poda ostaje jako visok utovarni rub.

 

Straga može sjediti čak i naš kolega dvometraš. Prtljažnik prima 355 litara prtljage.

 

Japanci su svom mališanu osigurali i nove motore, počevši s 1,2-litrenim četverocilindrašem koji na prednje kotače šalje 90 KS/120 Nm. Po želji može se kombinirati s djelomično hibridnim modulom (sastoji se od integriranog starter generatora i litij-ionske baterije) što bi trebalo sniziti potrošnju na 3,9 litara.

 

Na trocilindarski Polo 1.0 TSI 8210 KS cilja 1,0-litreni trocilindraš sa 111 KS i 170 Nm kojeg smo mi vozili. Žustar, živahan i posve ugodan motor. Mali trocilindarski ravnomjerno vuče od 2000 pa sve do 6000 okretaja i veseli budnim cvrkutom. Dojam ponekad kvari ovjes koji na lošim cestama katkad posrće i jako se tvrdo kotrlja. Tu ima prostora za poboljšanje.

 

Kokpit je suvremen i raščišćen. Grafika i rukovanje navigacijom (dodirni zaslon) nije jednostavno s prvim susretom

 

Kao u velikih je oprema. Uz nadoplatu automatski koči ispred prepreka a vozilo ispred drži na prikladnoj udaljenosti – zahvaljujući radaru. I, kao što je u međuvremenu postalo primjereno, pametni se telefoni mogu povezati Bluetoothom na audio sustav pa u automobil ulaze izabrani sadržaji iPhonea preko Apple Car Play.

 

Suzuki cijenom ostaje u među prostoru, teško da ona može biti prednost za Japanca. Stoga, Vitara za sada ostaje apsolutni hit marke.

 

ZAKLJUČAK

 

Suzuki se ponovno javlja u Polo klasi a s djelomično hibridnim modulom nudi čak tehničku inovaciju. Posebno zanimljivo bi trebalo vidjeti s kakvim cijenama će se predstaviti. One će u končanici i kreirati njegov uspjeh.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.