x

TechArt želi ispraviti Porscheovu grešku!

Kao jedno od najpoznatijih imena u tuning industriji, njemački TechArt godinama nudi raznorazne pakete modifikacija, a specijaliziran je za obradu i doradu Porscheovih automobila. Kod novog projekta očito su krenuli s tezom da ne postoji dovoljno ekstreman model u Porscheovoj ponudi, pa su se bacili na posao.

Kao osnova za projekt pod nazivom TechArt GTstreet R poslužila je 911-ica u svojem Turbo, odnosno Turbo S izdanju, a ono što je nastalo magičnim dodirom tunera ekstremnije je od svega što Porsche može tvornički ponuditi, što uključuje i GT3 RS. Mislim, pogledajte samo na što liči. Iako je ideja bila u potpunosti zadržati upotrebljivost na javnim prometnicama, raznorazne modifikacije eksterijera sugeriraju da to ne znači nužno suzdržanost u pogledu estetike. Stražnje krilo je pomično i može se zakretati do 15 stupnjeva, a niz aerodinamičkih dodataka nema za cilj samo zastrašiti promatrača, već ima funkciju smanjiti otpor zraka i pogurnuti automobil prema tlu pri većim brzinama. Novo ukomponirani elementi u službi aktivne aerodinamike zaslužni su za 321 kilogram potiska pri 300 km/h u Peformance načinu rada. Uz kombinaciju jarko zelene karoserije s obiljem ugljičnih vlakana, dojam ekstremne prirode ovog automobila upotpunjen je.

 

No, konačan dojam naravno stvara ono što je urađeno ispod poklopca motora, a to nije malo. Dostupna su dva stupnja povećanja snage Porscheovog 3,8-litrenog motora koji tvornicu napušta s 560 KS. Prvi stupanj diže snagu na 640 KS i okretni moment na 880 Nm, dok je drugi doista odvodi u „pomaknute“ sfere, što ovdje u prijevodu znači 720 KS. Podsjetimo da je tvorničkoj verziji za ubrzanje do stotke potrebno samo 2,9 sekundi i zamislimo se nad navedenim pojačanjem. Silna snaga prenosi se na podlogu putem pogona na sve kotače, a tu su i odgovarajući naplatci, odnosno gume – 20-inčni (opcijske 21-inčni), te do 325 mm u širinu kod stražnjih kotača. Ugrađen je podizni sustav prednjeg dijela koji olakšava prelazak preko izbočenja na kolniku i spašava vlasnika od velikih troškova popravka, a po želji kupca moguće je instalirati VarioPlus podesive opruge.

 

Izvor: automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.