x

Tesla killer, najbrži električni automobil je SUV – Faraday Future FF91!

Unatoč silnim problemima nakon što su prošlu godinu predstavili ekstremni FFZERO1 Faraday je nastavio tvrditi da imaju „pravi“ automobil i nisu razočarali.

Ovo je Faraday FF91, mnoge stvari o njemu su neobične i djeluju kao da ne spadaju u stoljeće u kojem još uvijek vozimo automobile na nešto što je staromodno i jednostavno ako benzin. Opremljen je baterijama od 130kWh, dok Tesline baterije razvijaju 100kWh, što mu daje domet od 600km. 1050 konjskih snaga mu omogućuje ubrzanje od 0 do 100km/h za nevjerojatnih 2.39 sekundi, 2.39 sekundi od nečeg što izgleda više-manje kao obiteljski SUV?! No, postaje još zanimljivije kad dođemo do kompliciranijeg i naprednijeg dijela od ubrzanja, a to je vožnja. Opremljen je sa 10 kamera, 13 radara kratkog i dugog dometa, 12 ultrazvučnih senzora te naprednim 3D LIDAR skenerima. Prepoznati će tko mu se približava te mu se sam otključati, a uz to će se i prilagoditi navikama i načinu vožnje svakog vozača. Prilagodit će se i okruženju i sam odabrati postavke automobila. Parkiranje više neće biti problem jer će automobil naći parkirno mjesto te se sam parkirati(već mogu vidjeti kako ljudi traže svoj automobil po gradu…).  Ima 2 WIFI hotspota, dodatna svjetla kojima upozorava pješake. Koeficijent otpora zraka je samo 0.25 što također pridonosi odličnom dometu. Punit će ga se na kućnom priključku, ali također su najavili i mogućnost bežičnog brzog punjenja.

 

Iako sve to djeluje savršeno, na predstavljanju ipak nije bilo tako bajno. Imali su drag utrku s Teslom S i Teslom X, ali nitko nije mogao vidjeti ciljnu crtu. A sve je postalo još gore kad su se na predstavljanu pojavili potpredsjednik tvrtke Nick Sampson i glavni investitor Jia Yueting. Yueting je automobilu „naredio“ da ode na srednju pozornicu što je dotični automobil odbio. Sampson je mirno prokomentirao kako je automobil samo bio lijen tu večer. Kasnije su zamračili pozornicu i poslali tehničara u auto te su ipak uspjeli. Sampson je objasnio da su poteškoće nastale zbog velike količine čelika u dvorani.

 

Proizvodnja bi trebala početi 2018., a rezervaciju je moguće napraviti već sad, uplatom 5000 američkih dolara. Prvi proizvedeni automobil će ići na aukciju te će novac biti doniran organizaciji za zaštitu okoliša iako se još ne zna točno kojoj. Cijena još uvijek nije poznata.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.