x

Trinaesti Sarajevo Wine Weekend ugostit će 60 vinarija i ponuditi sedam vinskih radionica!

Najveći bh. festival vina i gastro segmenta Sarajevo Wine Weekend 26. i 27. oktobra 2017. održava se 13. put po redu u Domu Oružanih snaga BiH u Sarajevu od 16. do 22 sata.

Medijima su se jučer u Sarajevu obratili organizatori festivala, Amir Beširević iz kompanije Fina Vina d.o.o. i Najra Krvavac iz agencije Preduzeće, partneri festivala ambasadorica Republike Slovenije Zorica Bukinac i Dino Bratović, brend menadžer za Audi BiH, te Almir Kurt Kugla, BBDO Sarajevo, dizajner ovogodišnjeg plakata festivala.

 

``Svake godine ljestvicu podižemo za podiok više``, rekao je Beširević. ``Trinaesti po redu festival je logistički najzahtjevniji do sada. Ugostit ćemo 60 vinarija iz BiH, Srbije, Hrvatske, Makedonije, Crne Gore, Slovenije, Austrije i SAD-a i 20 gastro izlagača, a pripremili smo i sedam vinskih radionica na kojima će neki od najprominentnijih vinara iz BiH, Srbije, Crne Gore, Slovenije i Hrvatske publici do tančina objasniti procese nastajanja i sazrijevanja vina``.

 

Ambasadorica Bukinac je naglasila izvanrednu dugogodišnju saradnju Ambasade Slovenije i Sarajevo Wine Weekenda i izvrsnu tržišnu razmjenu između BiH i Slovenije u ovom segmentu. Dino Bratović je, u ime partnera festivala – Audi BiH i Porsche Sarajevo – objasnio kako ovi premium brendovi idu pod ruku sa premium segmentom finih vina koji festival u pravilu tretira.

 

Almir Kurt Kugla je pojasnio proces nastajanja ovogodišnjeg vizuala i sinergiju agencija BBDO Sarajevo i Preduzeće sa festivalom vina. 

 

``Već nekoliko godina smo zajedno, festival i mi, kreativci, i mislim da smo dosegli tačku apsolutnog razumijevanja. Definitivno dišemo `istim plućima`, a pilula koju predstavlja ovogodišnji plakat je mala napomena svima nama da, za dobro svog vlastitog zdravlja, trebamo zastati na trenutak, odmaknuti se od svakodnevnog stresa i brzine življenja, i počastiti se čašom finog vina. Tačnije, najbolje je počastiti se terapijom od tri čaše. Ovo će vam, i uopšte se ne šalim, potvrditi svaki doktor koji drži do dobre prakse``, kaže Kurt. Agencija BBDO je osmislila osnovni motiv plakata, a Preduzeće je preuzelo adaptacije.

 

Najra Krvavac je pojasnila kako je ove godine, za razliku od ranijih, zapravo cijela posljednja sedmica oktobra posvećena filigranskoj umjetnosti finih vina i promociji odlične hrane. Festival je, rekla je Krvavac, počeo pretpremijernom večerom u utorak, a biti će zatvoren NLB - Sarajevo Wine Weekend After Partyjem u ranim satima subote u Coloseum Clubu.

 

I partneri i organizatori su se složili da je Sarajevo Wine Weekend sjajna prilika za promociju BiH i njenih privrednih potencijala, ali i za razmjenu dobrih tržišnih praksi.

(Klix)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.