Kad: 16.03.2017.
Gdje: Hotel MOSTAR, Mostar, BiH
U skladu s potrebama da poboljšate prodajne procese unutar vaše firme, organizacije ili tima, organiziramo seminar na kojemu će polaznici kroz praktične primjere i vježbe izraditi plan prodaje i saznati kako izračunati cijene za svoj poslovni model.
TEME SEMINARA PO OBLASTIMA
Elementi poslovnog plana (Operativni i financijski plan);
Vrste kupaca: koji su Vaši?
Motivi kupaca i prilagođavanje Vaših prodajnih strategija tim motivima;
Izrada prodajnih strategija;
Sadržaj financijskog plana (novčani proracun);
Sadržaj operativnog plana (plan prodaje, zapošljavanja i distribucije);
Kreiranje plana prodaje (određivanje količine, cijena, prodajnog budžeta);
Kalkulacije cijena;
Kreiranje cjenovne politike;
Određivanje cijena (u veleprodaji, maloprodaji, prodaji usluga);
Planski sustav popusta na cijenu prema kupcima, klijentima i mušterijama (politika davanja popusta, iznos popusta);
Izračun isplativosti projekta ili investicije (određivanje budžeta: nabavnog, marketinškog, troška prodaje);
Uspješno izvještavanje samome sebi i drugima.
Predavač na radionici je BORIS VULIĆ koji posljednjih 20 godina rukovodi maloprodaju u vlastitim maloprodajama i u velikim firmama poput FINA-e i Erste Grupe. Vodi prodajne i marketinške kampanje za robu široke potrošnje, te B2B i elektronske poslovne usluge. Koordinira timom za kalkulacije. Kreira prodajne planove za velike, srednje i male sisteme i usklađuje planove i poslovne strategije.
Više informacija, program i prijava s detaljima na www.apriori.ba
Anketa
@ekskluzivaBa twitter
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.