x

Unikatni Zenvo TS1 GT s 1163 konja!

Dojmovi iz Ženeve još nisu popustili, pogotovo kad se spomene Zenvo i njegov novi TS1 GT. Opisuju ga kao najzanimljivijim grand tourer-om ikad!

Danski proizvođač Zenvo najavio se svijetu modelom ST1 2009. godine. Proizvedeno ih je samo 15 komada, a uz ovaj model se često povezivala i boljka zapaljenja. Ove godine su u Ženevi predstavili unikatni TS1 GT koji na sebi ima vrlo specifičnu Fjord plavu boju s bakreno/brončanim trakama, a obilježava 10. godišnjicu prisustva Zenva na sajmu automobila u Ženevi.

 

Model sa središnje postavljenim motorom u potpunosti iskorištava prednosti karoserije od ugljičnih vlakana, lagani čelično-aluminijski monokok te karbon keramičke ventilirane diskove kako bi se postigla masa od 1580 kilograma.

 

Uskoro bi vas 1163 KS mogle asocirati na Dansku jer upravo toliku snagu proizvodi ovaj automobil. Moćni 5,8-litreni V8 motor s dva kompresora zaslužan je da TS1 GT eruptira na 7 700 okretaja u minuti te postigne maksimalni okretni moment od čak 1 100 Nm. Prolazi vas jeza? Zamislite tek riku motora dok leti do maksimalnih 375 km/h, a do stotke stigne za samo 2,8 sekundi. Koliko tek postigne bez limitatora brzine?

 

Svu snagu preusmjerava na 20″ stražnje kotače preko 7-stupanjskog mjenjača s Torsen ograničenim slip diferencijalom. Novorazvijeni mjenjač pruža ultrabrzo mijenjanje brzina pa se komotno možete osjećati da ste u Formula 1 automobilu.

 

Još nema fotografija unutrašnjosti, ali Zenvo tvrdi da kabina ima ne-asimetrični dizajn te koristi kombinaciju kože i ugljičnih vlakana. Što danas uopće prolazi bez ugljičnih vlakana… Instrumente okružuju prekidači izrađeni od bakra i rodija te koštaju otprilike isto kao potpuno novi Porsche 911R (otprilike oko 1 266 913 kn). Potrebno je otprilike 8,000 radnih sati za dovršenje interijera, a svaki dio mora biti po mjeri ovog modela.

 

Cijena mu se procjenjuje na oko 8 500 600 kn. Što reći, ako samo unutrašnjost košta preko milijun kuna.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.