x

Upoznajte “slavljenički” Golf GTI Clubsport Edition 40!

VW Golf GTI slavi 40. godišnjicu postojanja te u tu čast VW stavlja šlag na tortu posebnom izvedbom Golf GTI Clubsport Edition 40.

Ako zanemarimo Dieselgate aferu, 2016. je bila dosta uspješna godina za Golf GTI. U svojoj Clubsport S izvedbi postao je najbrži automobil s prednjim pogonom na Nürburgringu. Za one koji nisu osigurali jedan od 400 Clubsport S modela i misle kako neće moći rušiti rekorde na Zelenom paklu, VW ima rješenje.

 

Zašto crna uvijek tako dobro izgleda?foto: Volkswagen

A rješenje je pokrenuto 2,0 litrenim TFSI turbomotorom s 265 KS. Zanimljivo je da to nije maksimalna brojka konjskih snaga kojima ovaj model raspolaže. Ukoliko držite stisnutu papučicu gasa punih 10 sekundi na raspolaganju vam je 286 KS. Mnogi se sigurno pitaju zašto VW nije odmah dao svih 286 KS, ali budimo realni gdje možete, pogotovo kod nas, juriti punom snagom, a da pritom ne dobijete kaznu.

 

Ponosni nasljednik.foto: Volkswagen

Ova verzija EA888 motora također ima vodeno hlađenje ispušnih kanala do turbopunjača te varijabilni rad ventila s dvostrukim podešavanjem bregastog vratila. Do stotke mu treba 6,3 sekunde, bilo da se radi o modelu s ručnim ili DSG mjenjačem. Brzina je ograničena na 250 km/h.

 

Novi aerodinamički paket proizvodi downforce silu na obje osovine, zahvaljujući potpuno novom prednjem braniku, bočnim pragovima, stražnjem difuzoru te krovnom spojleru.

 

GTI se zna nositi s konkurencijom.foto: Volkswagen

Unutrašnjost može biti opremljena školjkastim sjedalima presvučenim u alkantaru. Obloge vrata te kontrolna ploča su ukrašene tkaninom s “Honeycomb 40″ uzorkom. VW Britanije je također održao niz događanja kako bi proslavili 40. godišnjicu ovog legendarnog hot hatch-a, a 1000 primjeraka namijenjenih za britansko tržište su već rasprodani.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.