x

Uspješno završen Loyalty program NIKIforija!

Više od 10.000 mališana uživalo u NIKIforija svijetu tokom dvomjesečne turneje. Od 01. septembra do 26. oktobra 2014. u Konzumu je vladala NIKIforija. Junaci ove vesele avanture su bile hrabre Ninja kornjače i omiljena Hello Kitty. 

Ovaj super zanimljivi Loyalty program oduševio je djevojčice i dječake, ali i njihove roditelje širom Bosne i Hercegovine. Uz sakupljanje 3D kartica, Rollinz figurica, album i društvene igre, zabava je bila zagarantirana za cijelu porodicu. U okviru Loyalty programa NIKIforija, podjeljeno je više od 6 miliona 3D kartica te 350.000 gratis Rollinz figurica, a podjela će se nastaviti i u narednom periodu do isteka zaliha. Zabave nije nedostajalo ni u NIKIforija svijetu, tokom dvomjesečne NIKIforija turneje, koja je donjela radost i osmijeh za više od 10.000 mališana u Sarajevu, Prijedoru, Tuzli, Bijeljini, Zenici, Trebinju, Banja Luci, Mostaru i Brčkom. 

 

Prepoznavši snagu ovih, zasigurno svjetski najjačih licenčnih brandova, Konzum je za svoje kupce pripremio nezaboravnu avanturu u svim prodavnicama. Atraktivni mehanizam NIKIforija loyalty programa je ovaj projekat učinio veoma uzbudljivim za male i velike učesnike, jer su kupovinom u iznosu 15KM ili kupovinom posebno označenih proizvoda partnera projekta mogli sudjelovali u programu. 

 

Osim u zabavi i druženju sa porodicom i prijateljima u okrilju doma, mališani su imali priliku uživati u raznovrsnim sadržajima i brojnim iznenađenjima NIKIforija svijeta. Uz pomoć animatora, najmlađi su tako mogli oslikati lice i izgledati poput omiljenih junaka, okušati se u Puzzle Ninja kornjače, Memory Hello Kitty, „Čovječe ne ljuti se“, Play station, kao i brojnim kreativnim radionicama, dok su se maskote Kodi i Ledo Medo pobrinule da nikome ne bude dosadno. U predahu od igre i zabave, mališani su uživali u proizvodima partnera projekta: Jana vodi, Ledo sladoledima i Sky Cola sokovima.

 
Ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.