x

VW Tiguan Allspace i sve po starom!

A ovo su ne tako značajne promjene koje morate znati o njemu.

Mislimo da nisu značajne jer ništa od izgleda nije mijenjano te izgleda baš kao i verzija s pet vrata. Jednostavno razvučeni Tiguan koji ima duži međuosovinski razmak, veća stražnja vrata i duži krov. Kako u VW-u očito vjeruju u njima dobar dizajn postojećeg Tiguana, promjene na eksterijeru nisu bile potrebne. Tiguanov dizajn je primjeren, ali kod Allspace su ipak mogli dati prostora malo značajnijim promjenama kako bi se razlikovao od verzije s pet vrata.

 

U odnosu na “obični” Tiguan, nova verzija je 11 centimetara duža između dvije osovine te tako stvara veću unutrašnjost koja se ističe trećim redom sjedala. Taj treći red sjedala će vjerojatno biti najpogodniji za djecu. Ako netko ne planira koristiti treći red sjedala, može pojačati kapacitet prtljažnika tako da preklopi sjedala i stvori si više od 615 litara prostora koje se nalaze u standardnom modelu. Ukoliko i to nije dovoljno, sjedala u drugom redu se također mogu preklopiti te se tako dobiva više od 1,655 litara. Više prostora za sjedenje iza zasigurno će nuditi veći modeli poput Atlasa ili novog Teramonta.

 

Treći red sjedala za one željne prostora.foto: Volkswagen

Kad je riječ o motorima i pogonu, Allspace će se voziti također na fleksibilnoj MQB platformi te će u asortimanu ponuditi turbo benzinske i dizelske 4-cilindrične motore koji šalju snagu na prednju osovinu ili mogu dolaziti uz opcijski 4MOTION pogon. Ovisno o izboru motora, VW će ga prodavati s ručnim 6-brzinskim mjenjačem te s mjenjačem s dvostrukom spojkom. Za “štedljive” stanovnike SAD-a, TDI motori neće biti u ponudi.

 

Unutrašnjost, osim sjedala, ne nudi ništa novo.foto: Volkswagen

Modeli za Europu će se zvati Tiguan Allspace, a u Kini i SAD-u samo Tiguan. Novi Allspace je predstavljen u Detroitu, a svoj europski debi će imati vjerojatno u ožujku na sajmu automobila u Ženevi gdje bi mogli znati više detalja. Navodno se spominju i hibridne verzije.

 

Zapravo, ne vidimo pravu poantu ovog modela. Samo dodatni troškovi na sjedala. Ako je već prostor u pitanju, možda bi kao bolji izbor onda došao Touareg ili maloprije spomenuti modeli. Allspace bi najviše mogao udovoljiti potrebama kineskog tržišta.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.