x

Volkswagen se rješava i do 40 svojih modela?!

Dok mi nastavljamo sa svojim životima, Volkswagen i dalje mirno ne spava, jer Dieselgate afera još uvijek potresa VW univerzum. Ne kaže bez veze stara narodna: poslije varanja s ispušnim plinovima nema kajanja.

Iako su V i W dva vrlo omiljena njemačka slova u Hrvatskoj, svejedno, za sve one koji su spavali zimski san ne bi bilo loše ponoviti sažetak Dieselgate afere. Najveći automobilski skandal, svakako dostojnog najvećeg automobilskog diva svijeta. Ipak, u nekim stvarima ne treba biti prvi, pitajte VW ako ne vjerujete. Nakon višegodišnjih špekulacija po novinama kad je stvar konačno istjerana na čistac, Volkswagen grupa se konačno posula pepelom i priznala da su „zeznuli“. Amerikanci su obavijestili javnost o VW varanju na eko testu, a prozvani div je priznao da je u 11 milijuna njegovih dizelaša bio ugrađen softver za varanje koji bi u isključenom stanju uzrokovao izbacivanje štetnih plinova i do 40 puta više nego što je dopušteno. Zapazimo slučajnost ove brojke i one iz naslova.

 

Lijepo je bar to što je priča potencirana iz zemlje koja je iskreni ljubitelj čistog atmosferskog zraka, a mrzitelj CO2 i ostalih zlih stakleničkih plinova te koja je odmah potrčala ratificirati sporazum iz Kyota. Oh, čekaj, nije. Niti planira. Kako god, to nije nikakav izgovor za automobilske varalice, a po aktivističkim udrugama za zaštitu okoliša se trača da ih ima puno. To, naravno, ne pomaže VW grupi koja se sprema na primanje najvećeg financijskog udarca u karijeri. Čak i ako završe samo s nagodbama. Dok se bivši CEO, Martin Winterkorn, povlači po istragama, ni sadašnji, Matthias Mueller, ne proživljava baš najblistavije vrijeme svog života. Razmatra mjere štednje sa svih strana zbog najavljenih i već poduzetih tužbi megalomanskih razmjera.

 

Izvor: automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.