x

Vrlo zanimljiv RUF u Ženevi prošao ispod radara!

Ako spomenemo RUF, Yellowbird i Nurburgring, hoćemo li vas instantno poslati u stanje ekstaze? Čitate ovaj portal, pa ste kao automobilski entuzijast najvjerojatnije upoznati s video-klasikom u kojem se Stephan Rozer hrva s upravljačem i bori s naletima snage fantastičnog twin-turbo motora upakiranog u ono što se u osnovi može opisati kao lijes na kotačima. RUF se ove godine vratio u Ženevu i predstavio duhovnog nasljednika legendarnog modela iz tog video uratka.

Iako se na prvu tako čini, najnoviji proizvod iz RUF-ove radionice koji je krasio njihov izložbeni prostor na spomenutom sajmu nije Porsche 911 star tri desetljeća, ali nećemo nikoga suditi ako pomisli suprotno budući da dizajnom eksterijera automobil to svakako nagovještava. Međutim, istina ne može biti dalje od toga s obzirom na to da je jarko-žuti izložak potpuno novo razvijen automobil koji tek nastoji probuditi duhove prošlosti. Poznavajući originalan CTR prozvan Yellowbird, duhove s prilično zlim namjerama, barem prema onima koji se nisu u stanju uhvatiti u koštac s takvim analognim supersportašem.

 

Omjer snage i mase bio je jedan od prioriteta u koji su inženjeri uložili velike napore, a rezultat nije izostao. Naime, masa ovog automobila zajedno s vozačem i svim tekućinama ne bi trebala premašiti 1300 kilograma, a što se tiče snage… snage ima dovoljno. Preciznije, straga smješteni twin-turbo bokser 6-cilindraš obujma 3,6 litara razvija nenormalnih 710 KS pri 6750 o/min i 880 Nm okretnog momenta pri 2750 o/min. Navedene brojke bile bi sulude i za moderan superautomobil s pogonom na sve kotače, automatskim mjenjačem i svom silom elektronike, a sami prosudite što predstavljaju u automobilu sa stražnjim pogonom i ručnim 6-stupanjskim mjenjačem. Znače puno, puno zabave za onoga tko zna rukovati s njim i puno, puno upropaštenog donjeg rublja za onoga tko ne zna. A jedni i drugi zasigurno će ostati impresionirani maksimalnom brzinom s one strane 360 km/h i ubrzanjem do stotke u trajanju oko 3,5 sekundi.

 

Da se ovdje radi o prilično ozbiljnom stroju na koji je RUF samostalno proveo čak pet godina dijelom dokazuje karbonski monokok u potpunosti konstruiran pod tvrtkinim krovom, koji novi CTR čini prvim automobilom sa straga smještenim motorom, stražnjim pogonom i tako izvedenom konstrukcijom. Nadalje, tu su karbonsko-keramičke kočnice, naplatci od lagane legure sa središnjim vijkom, karoserija ojačana ugljičnim vlaknima i hrpa drugih laganih materijala poput aluminija. Drugim riječima, sve čari modernog svijeta upakirane u recepturu staru nekoliko desetljeća. Vau! Kupci, ili drugim riječima manijaci, koji planiraju naručiti jedan od 30 planiranih primjeraka time će svakako osigurati svoju dozu adrenalina za čitav život.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.