Weekend Media Festival: rovinjski magnet za regionalnu poslovnu zajednicu!

18.09.2014 10:00
weekend-media-festival-rovinjski-magnet-za-regionalnu-poslovnu-zajednicu-main

Weekend Media Festival po sedmi put ove godine okuplja regionalnu komunikacijsku industriju, ali i druge poslovne sektore. Pod pokroviteljstvom Adris grupe, u Rovinju će se na pedesetak predavanja i panela od 18. do 21. rujna raspravljati o širokom rasponu tema, uz neizostavnu vrhunsku zabavu i opuštenu atmosferu. 

Direktor festivala Tomo Ricov ističe kako je razloga za dolazak u Rovinj svake godine sve više. „Na Weekendu se predaje, raspravlja, predstavlja, zabavlja, komunicira na sve moguće načine. Weekend je sve više ne samo okupljalište svih koji nešto znače u komunikacijskoj industriji, nego i mjesto na kojemu se mogu na radionicama steći konkretna znanja i u ležernoj atmosferi sklapati novi poslovi.“

 

Program je ove godine bogatiji nego ikada i odvija se u čak pet dvorana. „Jasno je da nitko ne može pratiti svako predavanja i svaki panel, niti sudjelovati u svakoj radionici. Bogatom ponudom sadržaja želimo omogućiti posjetiteljima da sami oblikuju svoj Weekend i da iz Rovinja ponesu svoj vlastiti doživljaj i znanja koja su njima potrebna“, kaže direktor programa festivala Nikola Vrdoljak.

 

Zadnjih nekoliko godina Weekend otvara prostor i za poslovne teme izvan komunikacijske industrije. Na jednom od takvih panela sudionik će biti i predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma Davor Tomašković. „Weekend Media Festival od samog početka okuplja poslovnu zajednicu oko tema koje predstavljaju izazove, ali i otvaraju nove perspektive. Jedan od takvih izazova, ali i prilika je veliko restrukturiranje hrvatskih kompanija. Zbog takvih, aktualnih tema, ali i mnoštva relevantnih sugovornika, Weekend je događaj koji ne treba propustiti“, smatra Tomašković.

 

Iako financijskoj industriji tijekom godine ne manjka sektorskih kongresa i konferencija, Weekend Media Festival je ipak nešto posebno, slaže se i predsjednik Uprave Croatia osiguranja Sanel Volarić. „Prilika je to da u opuštenoj atmosferi prekrasnog Rovinja razmijenimo iskustva i ideje s kolegama iz branše, ali i s ljudima iz sasvim drugih djelatnosti. Širina tema i pristupa koju Weekend pruža čini ga nezaobilaznim za cijelu poslovnu zajednicu“, ističe Volarić.

 

Najveći dio programa ipak je i dalje posvećen komunikacijama, zbog čega je Weekend nezaobilazno mjesto za članice Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA). Predsjednik Uprave HURA-e Damir Ciglar poziva sve na panel koji će se u petak 19. rujna održati u BalCannes dvorani. „Svima koji dođu na panel `The Perfect Pitch to Pitch Perfect` skromno obećajem da im pogled na agencijski pitch nikad više neće biti isti! Skoro vjerojatno!“, poručuje Ciglar.

 

Davor Bruketa, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, redoviti je sudionik festivala, a ove godine najavljuje zanimljivu raspravu također u petak. „Na Weekendu ćemo ove godine razgovarati o temi `Mad Man vs. Math Man`, jer danas, više nego ikada, matematika sudjeluje u projektiranju komunikacije“, kaže Bruketa.

 

Sve koji se bave odnosima s javnošću sigurno će zaintrigirati provokativno predavanje prof. dr. Dejana Verčiča s Fakulteta društvenih znanosti iz Ljubljane. „Na predavanju `Smrt odnosa s javnošću` saznat ćete kako medijatizacija svega oko nas – pa i nas samih – mijenja pravila igre te kakva postaje uloga profesionalnih komunikatora u svijetu radikalne transparentnosti“, najavljuje Verčić.

 

Ivan Stanković iz beogradske agencije Communis ove godine na Weekendu ima posebno izazovnu zadaću. „Na `hard talku` sa Željkom Mitrovićem, medijskim mogulom regije i vlasnikom TV Pink, koji se po prvi puta pojavljuje na javnom nastupu ovakve vrste, pokušat ću saznati zašto se upravo sada odlučio na to. Kako je završila priča s Hrvatskom oko njegove jahte i osjeća li krivnju zbog velikog utjecaja koji Pink ima na kreiranje i širenje turbo folka?“, pitanja su kojima će Stanković rešetati Mitrovića.

 

Suosnivač Studija Moderne Branimir Brkljač također je redoviti gost Rovinja u trećem vikendu rujna. „Na Weekend Media Festivalu na jednom mjestu možete iz prve ruke čuti koji su najnoviji trendovi u svijetu i istovremeno se upoznati s uspješnim primjerima i iskustvima iz regije. Program i ove godine potvrđuje da je i ovogodišnji Weekend nezaobilazni događaj za sve relevantne igrače iz medijsko-marketinške industrije regije“, pojašnjava Brkljač svoje razloge za vjernost Weekendu.

 

Ugledni američki TV producent i dobitnik Emmyja Pete Radovich proteklih je godina upravo na Weekendu predstavljao i svoje nove projekte. „Imao sam prilike putovati širom svijeta i prisustvovati na nekima od najvećih i najljepših događaja na planeti. Mogu iskreno reći da je Weekend Media Festival najsvježije događanje s najviše zabave na kojem sam ikada prisustvovao“, kaže Radovich.

 

Za zabavu su ove godine zaduženi DJ-evi JAMirko i K`Pow na slovenskom partyju u petak, te Psihomodo Pop i novosadske The Frajle u subotu. „O Weekend Media Festivalu smo čule samo pohvale tako da je divno što ćemo ove godine biti dio festivala. Radujemo se koncertu i druženju, a sudionicima definitivno obećajemo dobru zabavu. Naravno, uz njihovo obećanje da će pjevati s nama“, poručuju The Frajle uoči nastupa u Rovinju.

 

Na 7. Weekendu Media Festivali očekuje se oko 4000 sudionika, među kojima više od 500 akreditiranih novinara, preko 130 predavača, panelista i voditelja radionica te više od 300 studenata iz cijele regije. Više informacija pogledajte na www.weekendmediafestival.com


KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.