x

ZAR I TO? U budućnosti ćemo morati da plaćamo hranu u avionu!

Putnici često nisu zadovoljni ukusom hrane koju dobijaju u avionu, a da bi se njen kvalitet poboljšao postoji mogućnost da će putnici morati samo da plaćaju svoj obrok.

A zašto hrana u avionu nije ukusna, koliko aviokompanije zapravo ulažu u obroke koji se služe tokom ljeta, zašto za hranu u avionu sve više moramo da plaćamo, koliko je komplikovan proces snabdjevanja aviona hranom i da li ćemo u budućnosti morati da plaćamo hranu u avionu?Na ova pitanja odgovore daje Ani Di Hjuv, potpredsednica u najvećem svjetskom snabdjevaču hrane u avio industriji, koji snabdjeva preko 300 aviokompanija širom svijeta. Ona objašnjava da je posao snabdjevanja aviona hranom veoma zahtjevan, i da je uprkos tome šta putnici misle, aviokompanijama zaista stalo do njihovog mišljenja.

 

Nažalost, aviokompanije nisu spremne da značajno povećaju budžete za inovaciju u ovom sektoru, što dovodi do novog fenomena – da se od putnika sve više traži da plate hranu, bilo da se radi o cijelom obroku, ili o posebnim dodacima kao što su salata ili sladoled posle obroka.

 

Ovaj potez možda ne izgleda logično, ali brojna istraživanja na ovu temu pokazuju da mladi putnici (a ovo je tržište koje aviokompanije najviše targetuju) nemaju problem sa tim da hranu u avionu plate. U stvari, oni će radije platiti jednostavan, ali ukusan obrok, nego pojesti besplatno i bezukusno jelo. Ovo je jedan od trendova u avio-keteringu koji će biti sve dominantniji.

 

– Ne morate da brinete da ćete uskoro morati da platite svoj ručak na prekookeanskom letu (iako su neke niskotarifne aviokompanije ovo već uvele kao praksu), ali očekujte da se stvari odvijaju u tom smjeru, i plaćanje obroka na letovima u nekom trenutku u budućnosti možda zaista i postane realnost.

 

Ljudi često nisu ni svjesni koliki je logistički napor pripremiti tako veliki broj obroka, očuvati ih u svježem stanju, u skladu sa brojnim standardima o kvalitetu i pravilima čuvanja hrane, a zatim ih dostaviti i ukrcati u avione. Poseban problem predstavlja hrana koja se lako kvari, kakvi su mliječni proizvodi ili, na primjer, svježa riba (suši). Budući da u prosjeku prođe oko 24 sata od pripreme do konzumacije, veoma se pazi na proces pripreme, skladištenja i transporta, i hrana koju vam serviraju u avionu je zato potpuno bezbjedna za jelo.

 

Izvor: alo.rs

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.