x

Zuckerberg ima razloga za slavlje!

Cijena dionice Facebooka u velikom je porastu, čime je najviše profitirao Mark Zuckerberg čije se bogatstvo u 4 dana povećalo za čak 4,72 milijarde dolara!

Prošlogodišnji Facebookov izlazak na berzu pratila su velika očekivanja brojnih analitičara koji su predviđali veliki rast cijene dionice i ukupne vrijednosti ove kompanije.

No, već je prvi dan trgovanja dionicama Zuckerbergove kompanije ukazao na velike probleme koje bi Facebook mogao imati na berzi, a sljedećih dana uslijedio je pravi debakl dionice čija je vrijednost stalno padala, zbog čega su neki dioničari čak podigli tužbu protiv Zuckerberga i banaka.

Sve je kulminiralo nekoliko mjeseci nakon izlaska na berzu kada je cijena dionice prepolovljena te je pala na samo 17,55 dolara, zbog čega su mnogi izgubili milione, odnosno milijarde dolara, a kao najveći problem Fejsa cijelo se vrijeme naglašavala neprilagođenost kompanije mobilnom tržištu.

Također, mnogi su za ovu situaciju optuživali Zuckerberga koji po njima nije bio sposoban voditi kompaniju u pravom smjeru, no osnivač ove kompanije preduzeo je brojne korake kako bi poboljšao poslovanje (ponajviše na mobilnom tržištu) te su posljednji finansijski rezultati objavljeni ovog mjeseca pokazali da je kompanija napokon na pravom putu.

Cijena dionice porasla za više od 40 posto u posljednjih nedjelju dana, a juče se približila 38 dolara, dakle vrijednosti po kojoj se počelo trgovati s dionicama Facebooka prvog dana izlaska na berzu (cijena dionice pri zatvaranju berze juče iznosila je 37,63 dolara) te bi danas ona mogla porasti iznad te granice od 38 dolara.

Porast cijene dionice i vrijednosti kompanije, osim brojnih dioničara i zaposlenika kompanije, jako je razveselio i samog Zuckerberga.

Naime, s obzirom da je on najveći dioničar kompanije, povećanje njene vrijednosti uticalo je i na njegove finansije pa je tako, prenose na Cnetu, u samo četiri dana njegovo bogatstvo poraslo za čak 4,72 milijarde dolara.

Jedan od razloga ovog `povratka Facebooka` i porasta cijene dionice jest preokret na mobilnom tržištu na kojem su ostvareni odlični rezultati kada je u pitanju broj aktivnih mobilnih korisnika, odnosno zarada od mobilnog oglašavanja koja je porasla za čak 75 posto u prošlom kvartalu.

Na Bloombergu su objavili i informaciju kako će Facebook krajem godine predstaviti mogućnost video oglašavanja na news feedu tako da bi, prije nego budemo mogli pregledavati novosti na ovoj društvenoj mreži, trebali pogledati reklamu u trajanju od 15 sekundi.

Ovi bi se oglasi naplaćivali između 1 i 2,5 miliona dolara, a korisnicima bi se prikazivali maksimalno tri puta po danu tako da bi ovo mogao biti još jedan način na koji će Facebook povećati svoje prihode, što bi se ponovno moglo odraziti na povećanje vrijednosti dionica ove kompanije, odnosno njenog osnivača čije bi se bogatstvo moglo dodatno povećati. 

Izvor: dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.