27.04.2017.
09:00-16:00 H
HOTEL HILLS - KONGRESNI CENTAR
Poslije uspješno organizovanog drugog FMCG Summita, In Akademija i InStore vas pozivaju na treći FMCG Summit koji će biti održan 27. aprila, u kongresnom centru, Hotel Hills.
Na dnevnom redu će biti vječito aktuelna pitanja koja „muče“ trgovce, proizvođače i distributere: pregovori, ulistavanje i promocije. Stare teme, obrađene iz novog ugla, sa prijedlozima rješenja. Također, ponudit će se i primjere dobre prakse kompanija koje uspješno sarađuju sa svojim partnerima.
Bit će tu i istraživanja o izazovima sa kojima se susreću trgovci i proizvođači uslijed promjena u kupovnim navikama potrošača…
Brojni predavači iz zemlje i regiona, okrugli sto sa specijalnim gostima… I još mnogo toga čeka vas 27. aprila, na trećoj konferenciji o robi široke potrošnje, u organizaciji In Akademije i InStore magazina.
8.00 - 9.00
Registracija učesnika
9.00 - 9.05
Uvodni govor
Rešid Muratović / InStore magazin, glavni i odgovorni urednik
9.10 – 10.20
FMCG NA PREOKRETU - TREBAMO AKTIVACIJE
9.10 - 9.30
3 ključne stvari za uspjeh u FMCG-ju
Konferenciju će otvoriti Amir Tobudić sa inspirativnom pričom, kako napraviti preokret u »tradicionalnoj« kategoriji sa izuzetno snažnom konkurencijom.
Amir Tobudić / Carlsberg
9.35 - 9.55
Jasan put do uspješnog proizvoda
Nedžad Biberović / Marketing manager, mesna industrija Ovako
10.00 - 10.20
Načini za uspješno poslovanje kad kategorija stagnira
U izlaganju će biti na praktičkom primjeru prikazano šta sve možemo učiniti, da ostvarimo jednaku ili viši prodaju u situaciji kad cijela kategorija stagnira/pada.
Andrej Bele / Atlantic Grupa
10.25 - 10.45
BLACK & EASY COFFEE BREAK
10.50 - 12.00
NAPRAVITE PREOKRET U SVOJOJ PRODAJI
10.50 - 11.10
Maloprodaja jučer i sutra u BiH – izazovi
U prezentaciji će autor podijeliti svoj pogled na razvoj maloprodaje u BiH u posljednjih 10 godina. Vidjet ćemo šta smo napravili i šta još uvijek ne radimo za razvoj
Ermin Šabanović / Henkel
11.15 - 11.35
Mijenjajte način prodaje jer kupac se već mijenjao
Svi tvrdimo, da su samo cijene bitne za kupce. Ali istraživanja i praksa najboljih pokazuje, da nije sve u cijeni.
Darko Vaselić / Shopper Marketing
11.40 - 12.00
“On code” ambalaža, koja je uspješna na polici
Vidnost i komunikacija na samoj polici postaju najvažniji faktori uspjeha u FMCG. Formula uspjeha se krije u trokutu: biti usklađen sa markom, usklađen sa kategorijom I vidljivost.
Ismir Omeragić / CEO, Valicon
12.05 - 13.05
PAUZA ZA RUČAK
13.10 - 14.20
INOVACIJE I DIGITALNI PREOKRET
13.10 - 13.30
Svjetlo na kraju tunela – za budućnost tržišta maloprodaje u BiH
Berislav Znidarčić / Nielsen
13.35 - 13.55
Da li je sadašnji način prodaje postao prevaziđen i zastario?
Dragan Vojvodić / CEO, Sandler Training
14.00 - 14.20
Profili FMCG potrošača koji kupuju
Julijan Komšić / Ipsos
14.25 - 14.45
BLACK & EASY COFFEE BREAK
14.50 - 16.00
KAKO TO RADE USPJEŠNI
14.50 - 15.10
Liderstvo u prodaji – izazovi za FMCG
Vrhunske rezultate u prodaji možemo postići uz sposobne i motivirane timove. U organizacijama čija je ključna djelatnost prodaja, članovi timova su izuzetno važan pokretač cijelog sustava
Gordana Kadoić / Adria
15.15 - 15.35
Kako dobiti zeleno svjetlo kod trgovaca – primjeri dobre prakse
U prezentaciji ćemo vidjeti kako je potrebno danas pristupati trgovcima, da bi oni podržali naše promotivne i prodajne projekte, da bi nas podržali u našim planiranim aktivnostima
Tarik Širbegović / Silk Trade
15.40 - 16.00
Preokret u naplati potraživanja od nediscipliniranih kupaca
U prezentaciji ćemo vidjeti kako trebamo na osnovu javno dostupnih podataka ocjeniti i pratiti kreditnu kvalitetu kupaca i kako predvidjeti i spriječiti potencijalne poteškoće oko naplate svojih potraživanja.
Simona Korošec Lavrić / Poslovno i finansijsko savjetovanje
Anketa
@ekskluzivaBa twitter
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.