x

Alfa Romeo Giulia – još bolja ”trojka” iz Italije?!

Donosimo konačnu ocjenu, može li talijanska ljepotica zasjeniti ”sveto trojstvo“ iz Njemačke?

KONAČNO GIULIA. Bilo je i vrijeme: svi ljubitelji Alfa Romea jedva su je dočekali. Prilično su dugo najavne slike kružile internetom, a zazubice mnogim zaljubljenicima talijanske djeteline postajale su sve veće.

 

Vjerojatno najočekivaniji automobil godine u Europi sada je tu, u svakom prodajnom salonu dostupan i za više od razgledavanja. Zato smo s velikom znatiželjom prihvatili poziv na „date“ – Giuliju nismo mogli odbiti. Treme nije bilo, jer ipak je Alfa ta koja nas je pokušala zavesti.

 

Na koju kartu igra Giulia?

 

Ako niste vjerovali u onu čuvenu ljubav na prvi pogled, sada vjerujte. Na Alfi nam se sviđaju snažne proporcije s kratkim stražnjim krajem i dugačkim poklopcem motora. Nos je opet ispao tako lijep da se europski birokrati neće usuditi zalijepiti registarsku tablicu na sredinu scudetta. Smije je nositi na strani. Izgled je očarao…

 

Da se radi o modelu zapravo vitkih, manekenskih linija, otkriva dojam u vožnji koji ne odaje dojam da je uz nas 1.520 kilograma. Osjećaj upravljivosti je fantastičan, uostalom Talijani su uvijek znali puno emocija prenijeti kroz volan.

 

Što Giulia skriva iza opojnog izgleda?

 

Možda i najvažnija stavka prilikom traženja vozačkog partnera, hoće li nas Giulia i iza atraktivnog izgleda držati zagrijanima? Svoj glavni adut odmah nam je otkrila, radi se o dizelskom 2,2–litrenom Multijet motoru snage 180 konja.

 

Odmah ćemo reći, iznenadila nas je pomalo grubljim i glasnijim zvukom. Opet, neki će reći – to je dizel, što ste vi očekivali!? Ali u usporedbi s konkurencijom, naša zavodnica ipak u pogledu zvukovnih manira gubi dvoboj.

 

Svu raspoloživu snagu možete ostvariti vrlo brzo, djelomično je to zasluga i, u našem slučaju, 6-brzinskog ručnog mjenjača (u doplati je dostupna i verzija s 8-brzinskim ZF automatskim mjenjačem). Prilično sportski nastrojen ručni mjenjač u gradskim kolonama ipak zna biti zamoran.

 

No, istinski ljubitelji će to znati cijeniti, pogotovo kada ugledate Alfin DNA. U Dynamic modu Giulia postaje prilično brza te svoje konkurente ostavlja iza sebe, ako usporedimo ubrzanja i međuubrzanja.

 

Što je zapravo unutarnja ljepota kod Giulije?

 

Inovativna rješenja na talijanski način. U kokpitu se malobrojni veliki prekidači i dva jasna okrugla instrumenta (kazaljke ponovno kreću odozdo) doimaju gotovo sportski pojednostavljeni.

 

Zgodan trik: veliki središnji zaslon uvučen je u instrumentnu ploču, ali zato zaslon sada izgleda mnogo manji, pogotovo ako se radi o 6,5“ sustavu kao u našem slučaju (u doplati moguć 8.8“ Uconnect zaslon dostupan u Sport paketu opreme od 17.328 kuna).

 

Volimo detalje, zato smo oštar pogled uputili na završnu izradu: mat umjetni materijali na oko su prilično atraktivni, karoserija ne pucketa, sve je čisto napravljeno. Sve je više manje za pohvalu, ali vidimo prostora za napredak. Paljenje automobila po uzoru na super sportske automobile? Veliki palac gore za Giuliju!

 

Ljetna ljubav ili romansa na duže staze?

 

Alfa Romeo Giulia je definitivno izbor za duge staze. Ona je na pravom tragu, koji je još najbolje pratila, sad već legendarna ‘156-ica’. Premda nikad nije bila najbolja u kategorijama funkcionalnosti, nećemo vas iznenaditi ako kažemo kako Alfa opet donosi sitne zamjerke, a najviše bi se u knjigu žalbi upisivala koljena putnika smještenih na stražnjoj klupi.

 

Kolika je cijena jednog ovakvog druženja?

 

U našem slučaju, na romansu i sramežljive poglede možete računati s 283.480 kuna u novčaniku. Taj iznos se lako digne i na brojku preko 300.000 kuna. Poprilična svota novca, ali konkurencija nije ništa jeftinija, štoviše.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.