x

Argeta: "Hvala vam što smo vaš prvi izbor!" (GALERIJA)

Danas je u ARGETA tvornici u Hadžićima održan susret sa medijima i poslovnim partnerima, jer je iza ovog brenda još jedna uspješna godina u kojoj je dodatno učvršćena liderska pozicija na tržištu i to uz respektabilne rezultate. Sve to, naravno, ne bi bilo moguće bez vjernih potrošača od čijih želja uvijek polazimo.

„Osluškujući potrebe naših potrošača i tržišne trendove, stalno smo razvijali naš proizvod, lansirali nove okuse i nalazili inovativne načine komunikacije s našim kupcima. Zahvaljujući visokom kvalitetu proizvodnje, opredjeljenju za korištenje isključivo prirodnih sastojaka i aktivnog uključivanja u život potrošača, Argeta je napravila novu formulu čiji su rezultat proizvodi BEZ konzervansa, BEZ vještačkih boja, BEZ aditiva i BEZ glutena. Pomno odabrani komadi mesa, potpuno prirodni začini, biljna ulja su neki od sastojaka koji čine Argetu dobrom stranom hljeba“ – rekao je okupljenima Enzo Smrekar, generalni direktor SPP Delikatesni namazi u Atlantic Grupi.


„Danas Argeta u svojoj fabrici u Hadžićima proizvodi mesne okuse kojima se, pored tržišta Bosne i Hercegovine, snabdijevaju tržišta Srbije, Kosova, Crne Gore, Makedonije, Albanije i UAE. Zahvaljujući naporima 118 radnika uposlenih u Argeti BiH, ove godine smo ostvarili rekordnu proizvodnju – 7.000 t gotovog proizvoda sa preko 70 različitih proizvoda. Također, u 2017. godini smo zakoraćili i na tržište Sjeverne Amerike - pokrenuli smo proizvodnju paštete Argete u Pennsylvaniji! Argeta je sa svojim proizvodima prisutna već u 28 zemalja, na četiri kontinenta, a najjača je upravo u Europi. Argeta je postala „Pašteta broj jedan u Europi“, što je podatcima potvrdila istraživačka kuća Nielsen. Nielsenovi certifikati smatraju se jednima od najcjenjenijih jer poduzeće provodi svoja istraživanja izravno s trgovcima, aktivno je u više od 100 država i obuhvaća 90% svjetske populacije. Usmjerenost na izvoz u Argeti je prisutan od samoga početka, a posebno je potaknula osvajanje stranih tržišta nakon proširenja tvornice u Izoli 2001. godine. Do tog prijelomnog uspjeha bila je broj jedan u Sloveniji, Austriji, Švicarskoj, Makedoniji, Bosni i Hercegovini, na Kosovu te u Hrvatskoj. Velik tržišni udio i prepoznatljivost drži i u Njemačkoj, Srbiji i Švedskoj. Tako se svake sekunde negdje u svijetu prodaju 4,3 paštete Argeta.“ – dodao je Smrekar.***


Argeta ne zaboravlja ni svoje domaće tržište.

Svim svojim uspjesima dodala je još jedan. U 2018. godini na tržište BiH plasirano je preko 3000t pašteta, a ARGETA je 1. izbor potrošača u BiH.

Da bi se zahvalili zajednici i potrošačima, u ARGETI su odlučili da pomogu one kojima je to najpotrebnije, te su dodijelili donacije od po 3.000 KM: Školi za srednje stručno obrazovanje i radno osposobljavanje u Sarajevu, Udruženju roditelja djece oboljele od malignih bolesti "Iskra" u Banja Luci te Dječijem domu u Mostaru.


Također, Argeta misli i na svoje najmlađe korisnike, te je tako nedavno linija Argeta delikatesnih namaza obogaćena novim okusima iz linije Argeta Junior. Junior KokoKrem pašteta je najinovativniji proizvod u kategoriji pašteta jer u jednom proizvodu objedinjuje dva omiljenija namaza za djecu, zabavan i hranjiv obrok sa prirodnim, pažljivo odabranim sastojcima i recepturi posebno prilagođenoj zahtjevnom dječijem ukusu.


Argeta je izabrala i svoje ambasadore, a to su Amel Rizvo, radnik u proizvodnji, Amir Krdžalić, radnik u tehničkom održavanju i Adisa Šehić, radnica u proizvodnji. Nagradu za uspješnu i kvalitetnu distribuciju ARGETA proizvoda dobio je Ataco d.o.o.

I za kraj, ali ništa manje bitno, iz Argete BiH obećavaju da će nastaviti biti transparentni prema svojim potrošačima, koji su dobrodošli u proizvodne pogone u kojima se na licu mjesta mogu uvjeriti u najviše standarde kvalitete i proizvodnje, te im je stoga uvijek otvoren poziv za posjetu kojom će obradovati svoje domaćine.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Foto: Mirnes Mašić

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.