x

Avon predstavio novi miris - DREAMS EDP!

Sjeti se beskrajnih snova iz svoje mladosti, nevinosti i optimizma. Sjeti se zaboravljenih nada i odluči biti snažna. Najnoviji Avonov miris Dreams EDP potaknut će te da obnoviš svoje snove i konačno ih ostvariš!   Kozmetička kuća Avon predstavila je Avon Dreams EDP, novi miris koji će potaknuti svaku ženu da ispuni svoje davno sanjane sne. Blaženost, nježnost i snovi iz mladosti inspirisali su dizajnericu Samru Menzilović Ćatić na kreaciju haljine koja nosi ime ovog mirisa „San“. 

U Bosni i Hercegovini, Avon je prisutan od 2003. godine kada je osnovan Avon Cosmetics BiH d.o.o. Riječ je o kompaniji s bogatim naslijeđem i tradicijom, temeljenoj na čvrstim vrijednostima i principima koji potiču od osnivanja Avona u SAD-u prije više od 125 godina. Kao dio Dunavske regije od 2011. godine, Avon Bosna i Hercegovina nalazi se u jednoj od najuspješnijih regija u Europi. Kao jednu od tajni uspjeha u Avonu ističu važnost poznavanja potreba kupaca i korištenje svake prilike za unapređenje odnosa s njima. Tokom svake kampanje, koja traje po 3 sedmice, Avon lansira nove proizvoda i nudi neodoljive ponude, a godišnje izdaje 17 brošura. Avon je ``kompanija za žene``. Ponosan je na svoju dugu tradiciju predanosti ženama i to je istovremeno jedan od najznačajnijih faktora koji Avon razlikuje od drugih kompanija. Kao poslodavac, Avon vjeruje kako su ljudi najveće bogatstvo kompanije. Avon prihvaća različitost zaposlenika te osigurava priliku za razvoj i napredak svakom zaposleniku te ih nagrađuje u skladu s tim. Tvrtka Avon Cosmetics BiH je aktivna na području borbe protiv raka dojke i nasilja nad ženama s ciljem poboljšanja i spašavanja života žena. Već je 2007. Avon u Bosna i Hercegovina krenuo s proizvodima s rozom vrpcom kao regularnom ponudom u svojoj brošuri tako započevši svoj humanitaran rad, a 2008. je uveo i posebne proizvode sa simbolom vječnosti kao podršku borbi protiv naslija nad ženama. KOmpanija je organizirala i brojne humanitarne akcije, poput tri izdanja AVON Šetnje za život za podizanje svijesti o potrebi redovnog pregleda te prikupljanja sredstava za udruženja žena oboljelih od raka dojke kao i nabavku prijeko potrebnih mamotom i mamograf mašina.

Promotivne fotografije potpisuje Edvin Kalić i na njima je predstavljena atmosfera romatičnog, ženstvenog ozračja s dizajnerskom haljinom i izgledom kreiranim upravo za ovu priliku.

 

Dizajnerica Samra Menzilović Ćatić, već ranije je imala saradnju s Avon kompanijom kroz projekat „Stvarne žene, stvarne priče“.

 

O svojoj saradnji sa Avonom kaže “ Opće poznato je da je Avon kompanija okrenuta ka društveno odgovornim pitanjima i to sve pod sloganom „Više od ljepote“ tako da nas je spojio upravo jedan takav projekat „Stvarne žene, stvarne priče“ gdje smo skrenuli pozornost na žene oboljele od raka - one koje to još jesu, i one koje su iz te priče izašle kao pobjednice, željeli smo inspirisati ne samo one koji su oboljele već i njihove porodice, prijatelje, okruženje da je podrška u ovakvim situacijama neophodna. Ono što me dojmilo u ovoj kampanji je Avonova istinska požrtvovanost ovoj temi.”

 

“Miris koji smo danas predstavljamo se zaista uklapa sve u ono što Samra radi – a to je da slavi žene kroz svoje kreacije. Svaka njena kreacija osmišljena je tako da ispuni jedan mali san žene koja ju nosi.” o novoj saradnji izjavila je Šejla Korjenić, voditeljica odnosa s javnošću Avon Bosna i Hercegovina.

 

„Inspiracija za haljinu počinje od izgleda bočice parfema, koja je vrlo elegantna, softificirana, sanjiva i toliko inspiracije izbija na sami pogled na bočicu parfema, da vam u glavi nastaje more ideja. To se i meni desilo pa sam imala tri verzije haljine i u finalu izabrala sam onu koja je upravo odisala sanjivošću. Potom mirisna nota parfema koji u sebi ima i notu ruže, zbog kojih sam se i sama poigrala sa 3D materijalom od kojeg je urađen gornji dio. Za kraj donji dio haljine je jednostavan i elegantan baš kao i sama bočica i tu sam koristila saten svilu, kako bih dodatno naglasila luksuzne note kojima ovaj parfem odiše. U trenutku inspiracije sam bila preplavljena osjećajem sanjivosti, i baš kao što me parfem ostavio bez daha sa svojom mirisnom notom, tako se moralo desiti i sa haljinom.” istakla je Samra Menzilović Ćatić. 

 

O mirisu

 

Cvjetna-chypree kategorija mirisa Dreams vodi vas u mirisni svijet mogućnosti: tek trebate otkriti sve što vam se pruža kroz tonove na trenutke nježnih, a opet potpuno jasnih mirisnih nota. Gornji se tonovi iznenadno otvaraju elegantnom šljivom koja poziva na pažnju okružujući vrh mirisa sofisticiranom slatkoćom. Srce mirisa okriva pregršt cvjetnih nota koje predvodi elegantna roza ruža. Vrlo mirisne, latice ove ruže kao da sjaje i potpuno vas očaravaju preuzimajući glavnu riječ. Bude sanjivost i romantiku, ali evolviraju u prijeko potrebitoj odlučnosti koju pronalazimo u neustrašivim baznim drvenastim notama. Svježina Clearwood sjemenki spaja se s kremastom toplinom jantara i dubokom mirisnom invazijom pačoulija koja jeste snažna, ali svijetla i transparentna. 

 

„Bliži se proljeće, vrijeme buđenja. Ovom mirisnom pričom želimo pozvati svaku ženu da  pronađe snagu u sebi i krene u ostvarenje svojih snova. Želimo da svaka žena, kad pogleda u sebe, bude zadovoljna svojima odabirima. Stoga, ako još nisi tu gdje si željela biti, sad je trenutak: pokreni se, ostvari svoje snove! Pogledom u sebe vidjet ćeš da si ti i samo ti: VIŠE OD LJEPOTE!“ za kraj poručila je Šejla Korjenić, voditeljica odnosa s javnošću Avon Bosna i Hercegovina.

 

Ekskluziva.ba

 

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.