x

Burberry nagrađuje kupce koji preprodaju njihove već nošene komade

Britanska modna kuća Burberry udružila je snage s online re-sale shopom The RealReal, koji služi za preprodaju modnih dodataka i odjeće luksuznih kuća, a sve kako bi zajednički podržali cirkularno funkcionisanje mode koje se nalazi u fokusu posljednje dvije godine.

Britanski brend tako je, u saradnji s kompanijom s bazom u San Francisku, odlučio nagraditi korisnike platforme za preprodaju i svoje vjerne klijente – svi koji stave na prodaju svoje cipele, torbice, mantile, šalove i ostale komade s potpisom Burberryja, imaju priliku uživati u ekskluzivnom shopping iskustvu u nekom od 18 butika modne kuće u SAD.

Klijentima Burberryja biće dostupan lični asistent za shopping, u trgovini će im se posluživati šampanjac ili čaj, a za kupovinu će im biti dostupni najnoviji proizvodi britanskog brenda, kao i modeli iz posljednje kolekcije.

Britanska kuća je samo još jedan modni brend u nizu koji je u fokus odlučio staviti politiku održivosti, a Pam Betty, potpredsjednica korporativne odgovornosti u brendu izjavila je: “Nadamo se da nećemo postati samo prvaci u cirkularnoj budućnosti mode, već da ćemo podstaknuti kupce na razmišljanje o brojnim opcijama koje imaju za obnavljanje svoje garderobe.”

Vjerni klijenti Burberryja tako su nagrađeni za to što se na odgovaran način rješavaju komada koje više ne nose te time podstiču sustainability u modi. Osim ovim poduhvatom, koji se višestruko isplati i platformi The RealReal jer su brojke preprodaje komada s potpisom Burberryja u proteklih godinu dana narasle za 64 posto i to naviše u redovima pripadnika millennial i Z generacija, britanska modna kuća okrenula se i drugim načinima brige za okolinu.

Naime, nakon što su se prošle godine našli usred kontroverze jer su spalili odjeću u vrijednosti 28,6 milijuna funti, Burberry je pronašao alternativne načine zbrinjavanja viška neprodate odjeće te će do 2025. godine u potpunosti eliminisati upotrebu nepotrebne plastike u svojim pakovanjima.

Sve se više modnih kuća okreće politici preprodaje već nošenih komada s njihovim potpisom, a jedna od pionirki u tom pokretu koji podstiče kružno funkcionisanje svijeta mode bila je britanska modna dizajnerica Stella McCartney, koja je sličan ugovor kao Burberry, potpisala s platformom The RealReal krajem 2017. godine – korisnici online re-sale shopa koji su prodavali komade s potpisom kreatorice zauzvrat su dobijali bon od 100 američkih dolara koje su mogli potrošiti u jednom od butika McCartney ili na službenoj web prodavnici brenda. Saradnja Burberryja s online re-sale platformom hvalevrijedan je potez koji će, barem se nadamo, početi slijediti i ostali pripadnici modnog svijeta, kako bi se zagađenje planeta od modne industrije, koje je enormno, svelo na minimum.


(Ljepota i zdravlje)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.