x

USPJEH FRANCUSKOG SUV-A

Citroën C3 Aircross postao pravi prodajni hit

Dvadeset mjeseci nakon predstavljanja Citroën je za kompaktni SUV model C3 Aircross već zabilježio 200.000 prodanih primjeraka. Ovim odličnim rezultatom postao je drugi najprodavaniji model marke Citroën, ali i treći najprodavaniji model u ovom segmentu na tržištu Francuske i šesti naprodavaniji model segmenta u Evropi.

Tako je Citroën C3 Aircross odigrao veliku ulogu u zamahu Citroëna koji trenutno ima najveći rast prodaje u 12 najprodavanijih automobilskih marki u Evropi.

Od početka 2019. godine u Evropi su narudžbe za ovaj model zabilježile rast od 16% u odnosu na prvih 5 mjeseci 2018. godine. Time je C3 Aircross pozicioniran kao drugo najprodavanije putničko vozilo marke, odmah iza popularnog C3.


Zahvaljujući svom jedinstvenom i razigranom dizajnu i izraženoj modularnosti, te čak 12 asistenata za vožnju, Citroën C3 Aircross Compact SUV je također potvrdio svoju privlačnosti kroz vrlo zanimljive podatke o prodanim primjercima. Tako je:

- 60% narudžbi bilo za najbolju verziju (Shine)

- 30% narudžbi je odabrano sa jednim od 4 opcionalna interijera

- 25% narudžbi sa jeodabrano sa kontrastnim krovom i 20% sa 'Color Pack' opcijom (obojeni umetak na krovne šipke, dekoracija četvrtine panela, oklopi ogledala i obloge prednjih svjetala)


(Klix)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.