x

Da li ste znali da Samsung proizvodi automobile? Predstavili su novi model

Početkom 1990-ih, Lee Kun-hee, predsjednik Samsunga, prepoznao je automobilsku industriju kao mogućnost širenje južnokorejskog giganta korištenjem resursa i tehnologija iz cijele grupacije, uključujući Samsung Electrics i Samsung Electronics.

Samsung je imao planove čak da preuzme Kia-u, ali su zakonska ograničenja zaustavila posao. Umjesto toga, 1994. godine osnovan je Samsung Motors (SMI) koji je ušao u tehničko partnerstvo sa Nissanom.

Krajem '90-ih, nakon velike finansijske krize u Aziji, Renault je postao glavni dioničar Nissana, te za 512 miliona dolara kupio 70 posto udjela Samsung Motorsa. Novi većinski vlasnik je Samsung Motors 2000. godine preimenovao u Renault Samung Motors, a kompanija je postala izvozno orijentirana.

Osim namjenskih modela za korejsko tržište Renault Samung Motors proizvodi kod nas dobro poznati SUV terenac Renault Koleos. Danas Renault posjeduje 80,1 posto akcija, a Samsung ostatak od 19,9 posto.

Ovih dana, u vremenu pandemije koronavirusa, Renault Samsung Motors pohvalio se uspješnim lansiranjem novog modela na korejskom tržištu. Krajem februara lansiran je novi Renault Samsung XM3 koji je ostvario rekordne prodajne rezultate za samo dva mjeseca, tokom kojih je Južna Koreja bila pogođena opakim virusom.

Kompaktni SUV coupé naručilo je 22.175 južnokorejskih kupaca, a za nešto manje od 50 dana isporučeno je 10.000 vozila iz fabrike u Busanu.

Renault Samsung XM3 je klon Renault Arkane, modela koji je na ruskom tržištu dostupan od prošle godine i igra ključnu ulogu u međunarodnoj strategiji rasta francuskog proizvođača.

Poput Arkane, tako i dizajn XM3 potpisuje tim koji je predvodio Laurens van den Acker, a SUV coupe dužine 4,55 metara postavljen je na modularnu platformu nove generacije Alijanse Renault-Nissan.

Kupci XM-trojke u Južnoj Koreji mogu birati dva benzinska motora pri čemu se više kupaca odlučilo na 1,6-litarski turbobenzinac, spregnut s kontinuirano promjenjivim X-tronic CVT prijenosom ili 7-stepenim mjenjačem s dvostrukim kvačilom. Druga motorna opcija je 1,3 litarski turbobenzinac koji su zajednički razvili Renault i Mercedes.

Za uspješan tržišni start XM3 zaslužna je digitalna komunikacijska kampanja usmjerena posebno na mlade ciljne grupe, a rezultat je činjenica da polovinu kupaca čine osobe kojima su informacije i kupovina putem interneta dio svakodnevnog života.


(Radio Sarajevo)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.