x

Dacia će ograničiti najveću brzinu svojih automobila na 180 km / h. Kraj ludiranja sa Dusterom

Dacia i Renault najavili su da će najveća brzina njihovih automobila biti ograničena na 180 km / h. Ne znam šta je veći šok – ova odluka ili činjenica da većina Dacia modela i ne može postići ovu brzinu.

Kad je Volvo 2020. objavio da će najveća brzina njihovih automobila biti 180 km / h , korisnici ove marke su ogorčeno reagovali što Volvo ovim potezom želi oduzeti slobodu kupcima, kako je to napad na pravu motorizaciju. Najavljeno je da kupci definitivno neće ići u trgovine švedske marke, jer niko ne želi imati tako niske granice. Naravno, bilo je firmi koje su ponudile skidanje ograničivača, uključujući i Volvo tunera – Heico. Pored toga, kupci očito ne osjećaju potrebu za bržom vožnjom jer se Volvo i dalje pomalo prodaje.

Dacia i Renault su se dogovorili da će najveća brzina biti 180 km / h


Električne verzije će imati ograničenje od 160 km / h. Planovi razvoja proizvođača predstavljeni su na godišnjoj skupštini dioničara. Osim postizanja ugljične neutralnosti do 2040. u Evropi i do 2050 u cijelom svijetu, pokrenuto je i pitanje sigurnosti. Luca de Meo, izvršni direktor marke, rekao je da je prekoračenje brzine odgovorno za više od 1/3 svih nesreća pa je krajnje vrijeme da učinite nešto po tom pitanju. Prema njegovim riječima, ograničenje brzine pozitivno će uticati na sigurnost cestovnog saobraćaja. Teško se s njim ne složiti, ali sumnjam da je i to jedna od posljedica elektrifikacije. Električni automobili na autocesti brzo prazne baterije ako voze većom brzinom. Ovo je jedan od njihovih nedostataka u usporedbi s automobilima s unutrašnjim sagorijevanjem. Ako svi imaju sličnu najveću brzinu, problem više neće biti vidljiv. To je nešto kao i reći da će cijene električnih automobila i automobila sa unutrašnjim sagorijevanjem biti slične. Zapravo, to se događa, ali ne pojeftinjenjem električara, već zbog stalno rastuće cijene automobila s unutrašnjim sagorijevanjem.

Ali, ovo nije kraj. U budućnosti će Renault onemogućiti prekoračenje ograničenja brzine. Ugrađeni sistem automobila, pomoću GPS-a i sistema za prepoznavanje znakova, regulisat će najveću brzinu ovisno o dionici ceste. Ograničavanje na 30 po satu smanjit će brzinu na zadanu vrijednost. Tako inteligentan tempomat 21. stoljeća iz utopijskih vizija. Pretpostavljam da će to u Bosni i Hercegovini biti bolan put. Sistem također treba prepoznati oštre krivine i opasna mjesta, zahvaljujući čemu tamo također neće biti mogućnosti prebrze vožnje. Osim toga, Renault će imati mogućnost instaliranja digitalnog nadzora koji prikuplja podatke o stilu vožnje vozača. Osiguravajuće kuće ga kasnije mogu koristiti za izračun premije,


Također sam na početku mislio da promjene neće uticati na Daciju, jer nisu u stanju postići ovu brzinu, ali ispada da samo osnovne verzije ne dosežu 180 km / h. Tako će promjena čak uticati na kupce rumunjske marke. A što se tiče automobilske industrije, ništa nema kraja. Uspjeh se ne određuje prebrzom vožnjom bilo kada, bilo gdje. U cijeloj Evropi postoji samo jedna država u kojoj možete legalno voziti više od 180 km / h i to samo na nekim dionicama. Iako ne sumnjam da će se i ovo promijeniti u bliskoj budućnosti. Drugdje je najveća brzina na autocestama između 110 i 140 km / h. Postoji znatna granica za prekoračenje ograničenja brzine. Naravno, ako se nekome ne sviđa takav potez, može otići drugim proizvođačima, ali bojim se da će njegov izbor biti vrlo ograničen.

Međutim, vrlo sam nepovjerljiv prema ideji automatskog regulisanja brzine ovisno o mjestu na kojem se automobil nalazi. Htjeli mi to ili ne, proizvođači nastoje smanjiti broj žrtava nesreća jer se sigurnost dobro prodaje. Budući da se to ne može učiniti standardnim informacijskim aktivnostima, naredbama i zabranama, nažalost ovakva drastična rješenja dolaze na sto. Krivi smo mi.


(Automobili.ba)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.