x

Evropska premijera Honde HR-V

Honda je predstavila novi HR-V za evropsko tržište sa hibridnim pogonom.

Japanski proizvođač je u februaru objavio prve fotografije nove generacije modela HR-V, a sada smo u prilici da saznamo nešto više o verziji koja će se prodavati u Evropi.

Novu generaciju Hondinog kompaktnog SUV modela karakteriše potpuno drugačiji dizajn u odnosu na aktuelnu verziju.

Automobil ima za 10 mm veće odstojanje od tla, dok je ukupna visina vozila smanjena za 20 mm u poređenju sa prethodnim modelom.

Točkovi su porasli na 18 inča, i sada su standardni za sve verzije novog HR-V.

Sve ovo je uticalo na promjenu proporcija vozila, pa HR-V sada ima izduženiju siluetu i linije koje, zahvaljujući zakošenim zadnjim stubovima, podsjećaju na kupe automobile.

Na prednjem dijelu dominira velika maska hladnjaka, dok su tanki farovi postavljeni visoko i prostiru se duboko u blatobrane.


Honda HR-V za 2021. ima komforniju putničku kabinu, sa dodatnih 35 mm prostora za smještaj nogu onih koji sjede pozadi.

Nisu izostala ni čuvena Hondina "Magic Seat" sjedišta koja se mogu preklapati na dva načina, čime se dodatno povećava funkcionalnost vozila.

Ekran multimedijalnog sistema je veći u odnosu na prethodnika i ima dijagonalu od 9 inča. Kompatibilan je sa Apple CarPlay i Android Auto sistemima za povezivanje sa smartfon uređajima.

Ekran multimedijalnog sistema je veći u odnosu na prethodnika i ima dijagonalu od 9 inča. Kompatibilan je sa Apple CarPlay i Android Auto sistemima za povezivanje sa smartfon uređajima.

Ispred vozača se nalazi digitalna, 7-inčna instrument tabla.

U Hondi navode da je novi HR-V po prvi put je opremljen sistemom Sensing, koji donosi kompletnu ponudu najnaprednijih sigurnosnih tehnologija i sistema asistencije.


Novi adaptivni tempomat (ACC) je standardni dio opreme i služi da dodatno unaprijedi sigurnost pri promjeni trake ili preticanju vozila.

ACC sadrži i funkciju praćenja automobila pri nižoj brzini i kontrolu kočenja koja se može aktivirati u vožnji nizbrdo.

HR-V nove generacije na evropskom tržištu biće dostupan isključivo u hibridnoj, e:HEV verziji.

Osnovu pogonskog sistema čini 4-cilindarski 1.5-litarski i-VTEC turbo-benzinac, a pomažu mu dva elektromotora.

Honda za sada nije objavila pojedinačne specifikaciji ovih motora, ali se navodi na je ukupna snaga hibridnog sistema 131 KS (96 kW), a maksimalni obrtni moment 253 Nm.


Vozaču su na raspolaganju tri zasebna režima vožnje (Sport, Normal i Econ) koji se automatski aktiviraju prema potrebi i zahtjevu.

Novi HR-V u evropske prodajne salone stiže u drugoj polovini 2021, a cijena će biti saopštena naknadno.


(Nezavisne novine)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.