x

Jaguar Land Rover zvanično postao "JLR"

Od 1. juna, britanski premijum proizvođač oficijelno se zove "JLR". Naravno, "i vrapci na grani" znaju o čemu se radi, ali ovoga puta je riječ o nečemu više od proste skraćenice. U pitanju je novi korporativni identitet, u okviru kojeg će se pozicionirati kultni modeli Land Rovera, zajedno s Jaguarovim.


O ovoj promjeni se govorilo još sredinom aprila, koja je dio JLR-ove "Reimagine" strategije vrijedne 18,6 milijarde dolara. Dakle, s obzirom na deklarisanu "cifru", jasno je da se ne radi o prostoj promjeni logoa. Proizvodni pogoni se unaprjeđuju i pripremaju za električnu budućnost, a britanski proizvođač ima planove da tranziciju izvrši brzo i efikasno.

Ono što već znamo u vezi s JLR-ovom ELR platformom nove generacije za SUV modele, je da će činiti mehaničku osnovu za Range Rover EV 2025. Što se Jaguarovog tabora tiče, nova JEA arhitektura će takođe pristići iste godine za potrebe tri nova elektromobila, ukljčujući GT s četvoro vrata, za koji se kaže da će biti snažniji nego bilo koji drugi serijski Jaguar u istoriji.

Ipak, za sada je fokus na brendingu. Na Land Roverom sajtovima možemo da vidimo mali Land Rover logo u "futeru" početne stranice. Defender, Discovery i Range Rover su izlistani kao brendovi, ali to ne znači da JLR napušta naslijeđe Land Rovera dugačko 75 godina.

SUV modeli će i dalje nositi Land Rover bedževe, a taj naziv će igrati ulogu oznake naslijeđa kompanije. Rukovodioci revidirani JLR zamišljaju kao "Kuću brendova" premijum britanskih proizvođača.

"Ključno za našu 'Reimagine' strategiju je formiranje 'Kuće brendova', što predstavlja prirodnu evoluciju, sa svrhom da uzdigne i pojača jedinstvenost naših karakternih britanskih marki", rekao je profesor Geri MekGavern, glavni kreativac u JLR-u. "Naša ultimativna ambicija je da kreiramo istinski emocionalno iskustvo za naše klijente, koji će tokom vremena izgraditi visoku vrijednost za naše brendove i dugoročnu održivost za JLR."

Izvor: nezavisne.com


KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.