x

Kako je Covid 19 uticao na modnu industriju do sada?

Butici širom svijeta zatvoreni su, revije i modni događaji otkazani, a brendovi su se okrenuli humanitarnom radu i donacijama.

Još prije nekoliko sedmica razgledali smo nove kolekcije za proljeće, veselili se novootkrivenim brendovima, online naručivanjuu, kao i prvim “mid-season” rasprodajama. No, stvari su se brzinom svjetlosti promijenile.

Nakon Kine, dramatično stanje u Italiji unijelo je strah u kosti i svima u Evropi. Dok svjedočimo povećanju brojki razboljelih, Covid 19 sa sobom je donio i još mnogo novih pitanja, kao i snažan uticaj na biznis. Strijepnja vlada među vlasnicima privatnih kompanija, kao i zanatlijama, a već i oni najveći doživjeli su padove.

Ovdje ipak pričamo o tome koliko je koronavirus uticao na modne brendove i koji su njegovi uticaji na modu generalno do sada.

Sve je krenulo sa Sedmicom mode za jesen 2020. koji je prošao u zabrinjavajućoj atmosferi, s otkazivanjem Armanijeve revije u Milanu, revijama bez publike te na kraju praznim milanskim ulicama. Danas znamo da su otkazani svi modni događaji među kojima je i prestižna Met Gala te dodjela CFDA nagrada. Veliki lanci poput Nordstorma, Macy’s i Selfridges takođe su zatvorili svoja vrata.

Nakon odluke o otkazivanju revije Armani je otkazao i svoju nadolazeću cruise reviju u Dubaiju, a kuća je donirala preko milion evra talijanskim bolnicama. Burberry, Chanel, Cartier, Gucci, Hermes, Max Mara te skoro sve modne kuće koje su trebale prikazati svoje cruise kolekcije širom svijeta, otkazali su njihovo predstavljanje. Svojim donacijama i pomoći Italiji istakli su se Versace kao i Marco Bizzarri iz Guccija. Gucci je takođe zatvorio i svojih šest fabrika, dok je popularni Glossier zatvorio sve svoje veoma popularne pop-up prodavnice. Neki se brendovi pouzdaju u online prodaju, drugi su ipak zatvorili i po tom pitanju, kao što je na primjer brend Victoria’s Secret.

Nadolazeće sedmice mode otkazane su sve redom – Šangaj, Tokio, Australija, fashion summit u Kopenhagenu. Otkazan je i veliki Bridal fashion week u Njujorku.

U cijeloj priči o Covidu 19, istakla se grupacija LVHM, koja je odlučila u svojim fabrikama parfema proizvoditi gelove za dezinfekciju ruku, kao i Zara, koja je nakon zatvaranja čak 40 tržišta, tačnije preko 3.000 prodavnica odlučila proizvoditi i potrebnu opremu za bolničare u Španiji.

Neki bi rekli da je ovo tek početak kraja, dok drugi ipak naginju jednostavnoj činjenici da će svijet biznisa, kao i ljudi sami, trebati naučiti funkcionisati drugačije nego što su to naučili do sada.


(Ljepota i zdravlje)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.