x

KO JE NAJOMILJENIJI? Bosanci se kunu u Bešlića, Mercedes, Madonu i Barselonu!

Anketa koja je u BiH sprovedena od strane švajcarske organizacije pokazuje da bi bosanskohercegovački građani vozili Mercedes i išli na koncerte Dubioze kolektiv i Halida Bešlića kada bi imali dovoljno novca.

Kada bi prosječni bosanskohercegovački građanin imao neograničeno novca na raspolaganju i ukoliko bi pri kupovini isključivo odlučivao na temelju kvaliteta, vozio bi Mercedes, išao na koncerte grupe U2, Dubioze kolektiv ili Halida Bešlića i pio Tešanjski kiseljak.

 

Ovo je rezultat prvog bosanskohercegovačkog istraživanja QUDAL – QUality meDAL – DEEPMA koje je u martu ove godine provela švajcarska organizacija ICERTIAS (International Certification Association GmbH) sa sjedištem u Cirihu putem web-ankete na uzorku od 1.200 bosanskohercegovačkih građana, korisnika interneta starijih od 15 godina.

 

Cjelokupno istraživanje QUDAL-a u Bosni i Hercegovini obuhvatilo je više od stotinu komercijalnih i nekomercijalnih kategorija (npr. najkvalitetnije mlijeko, najkvalitetniji automobil, najkvalitetnijeg domaćeg pjevača i sl.).

 

Kako naglašavaju u ICERTIAS-u, istraživanjima QUDAL želi da se popularizuje kvalitet i važnost kvaliteta.

 

- Projektom QUDAL želimo skrenuti pažnju potrošača na to da imaju potpuno pravo živjeti kvalitetnije i zahtijevati na tržištu viši kvalitet za svoj novac – ističu u ICERTIAS-u. Pravo na kvalitet i kvalitetniji život pogotovo je aktuelno danas, u trenutno veoma zahtjevnom ekonomskom okruženju – zaključuju u švajcarskom ICERTIAS-u.

 

FOKUS NA KVALITET

 

Bosanskohercegovački građani pitani su  šta bi oni kupovali i šta bi koristili da im pri kupovini novac nije apsolutno nikakav problem i da pri odluci o kupovini i konzumaciji vode računa isključivo i samo o kvalitetu.

 

Istraživanje je dalo jednu potpuno novu sliku o Bosni i Hercegovini i bosanskohercegovačkom tržištu i otkrilo razmišljanja građana o vrijednostima i kvalitetu koji su im dostupni i na koji ih način oni prepoznaju i vrednuju.

 

Istraživanje tržišta ne mjeri stoga niti tržišnu prodaju, niti snagu nekog brenda, već isključivo iskustvo i mišljenje samih potrošača o tome ko njima za određene kategorije nudi najviši nivo kvaliteta u njihovoj zemlji.

 

Na koji način razmišljaju bosanskohercegovački građani kada je reč o vrhunskom kvalitetu možda najbolje govori kategorija “Porodični automobili”. Za ovu kategoriju im je postavljeno pitanje da navedu naziv proizvođača porodičnih automobila koji je po njihovom mišljenju i iskustvu najkvalitetniji u BiH.

 

Najveći broj anketiranih odgovorio je – “Mercedes”.

 

Na pitanje o apsolutno najkvalitetnijoj muzičkoj grupi u svijetu najveći broj ispitanika naveo je U2. U kategoriji najkvalitetnijeg muzičkog izvođača odnosno pjevača u svijetu na prvom mjestu smjestili su Madonu.

Fudbaler Mesi pozicionirao se na prvo mjesto kao najkvalitetniji svjetski sportista prema mišljenju bosanskohercegovačkih građana, dok je po mišljenju ispitanika u BiH, FK Barcelona najkvalitetniji sportski klub na svijetu (nezavisno o kom je sportu riječ).

 

Kada je riječ o kvalitetu osoba, projekata, organizacija u Bosni i Hercegovini, ispitanici u istraživanju u kategoriji najkvalitetniji sportista u BiH na prvo mjesto stavili su Edina Džeku, odnosno fudbalski klub FK Željezničar u kategoriji najkvalitetniji bosanskohercegovački sportski klub.

 

Kao najkvalitetniju muzičku grupu u Bosni i Hercegovini najveći broj ispitanika navodi grupu Dubioza kolektiv, dok u kategoriji najkvalitetniji pjevač u BiH najviše glasova dobio je Halid Bešlić.

 

Uostalim komercijalnim kategorijama istraživanja kao ponuđače apsolutno najvišeg nivoa kvaliteta građani navode: Dukat (kategorija mlijeko); Neskafa (kategorija instant kafe); Fruktal (kategorija sokova); Tešanjski kiseljak (kategorija gaziranih voda); Nivea (kategorija krema za lice); HP (laptopovi); Najk (sportska obuća); Unikredit (banka); Grave (osiguravajuća kuća), Visa (kreditna kartica) i dr.

 

Izvor: telegraf.rs/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.