x

SLOVO "Z"

Kolekcija Louis Vuitton nakita dobila oštre kritike, tvrde da nosi znak ruske agresije

Modni gigant Louis Vuitton predstavio je kolekciju nakita izazvavši bijes obožavatelja koji tvrde simbol iste podsjeća na onaj za rusku agresiju na Ukrajinu, odnosno famozno slovo "Z".

Modna kuća iz Francuske putem svog Instagrama predstavila je kolekciju unisex nakita "LV Volt" na čijoj su promociji radile poznate ličnosti poput repera Kid Cudija, glumice Jin Chen i Alicie Vikander.

Iako su odlučili odati počast svom osnivaču, ispreplitanjem slova L i V, postigli su kontra efekat budući da su dobili, kako na prvi pogled izgleda, proratni simbol, a u komentarima su se javili mnogi bijesni obožavatelji.

Na hiljade pratitelja javilo se tvrdeći kako dizajn podsjeća na slovo "Z" koje od početka rata u Ukrajini vrijedi kao simbol ruske agresije.


"Moda ne može proizaći iz rata! Slovo Z je simbol ruske agresije na Ukrajinu", komentar je na samom vrhu ispod objave.

Ispod su ovoj kompaniji mnogi postavljali pitanja znaju li šta uopšte predstavlja ovo slovo te poručili kako je dizajn "sramotan".

"Već vidim da će ovo biti jedan od najgorih marketing promašaja širom svijeta", poručio je jedan korisnik.

Mnogi su im zamjerili i njihovu šutnju uoči aktuelnog rata.


"Zaista nemam ništa protiv Louis Vuittona i svjesna sam da je ovo kombinacija slova L i V, ali ona čine Z. Dajte ljudi, gledate li uopće vijesti?", napisala je još jedna korisnica.

Oštre reakcije poduprlo je i to što je kompanija Zurich uklonila svoj logo koji je uključivao slovo "Z" kako bi izbjegla odanost Putinovom režimu.

"Privremeno uklanjamo upotrebu slova 'Z' sa društvenih kanala gdje bi moglo biti pogrešno protumačeno. Pomno pratimo situaciju i poduzet ćemo dalje radnje ako i kada bude potrebno", saopćili su iz kompanije.

Inače, slovo Z korišteno je za označavanje ruskih tenkova u sukobu u Ukrajini, a nedugo zatim počelo se pojavljivati i na zgradama, cestama te zatim odjeći, zastavama i drugim stvarima kojima su Rusi željeli izraziti podršku ratu.


(Klix)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.