x

Koliko košta održavanje Bugatti Chirona, metlice brisača 4.000 dolara

Francuski hiperautomobil jedan je od najskupljih uopšte, a održavanje je tek posebna priča.

Kada automobil košta 2,5 miliona dolara, jasno je da troškovi održavanja nisu mali. Kompanija nudi namjenski globalni program usluga za Chiron i Veyron, ali koliko to sve košta?

Jedan entuzijasta Bugattija iz Malezije, Muhammad al Kavi Zamani, posjetio je Bugattijev Singapurski salon kako bi dobio detaljne informacije o održavanju Chiron Pur sporta.

Troškovi su iz Singapura pretvoreni u američke dolare i ne uključuju poreze, naknade za rad, prevoz i putne troškove.

Servisni program Bugattija uključuje tim od 10 visokoobučenih Bugattijevih tehničara koji putuju po svijetu i servisiraju Chirone i Veirone, a dostupni su 24 sata dnevno.

Prvi servis se obavlja nakon 14 mjeseci ili 16.000 kilometara, a počinje zamjenom motornog ulja, filtera za ulje, rashladne tečnosti i šesnaest čepova za ispuštanje. Cijena je 24.979 američkih dolara. Mislite da je to mnogo?


Zamjena prednjih karbonsko-keramičkih kočnih diskova i kočnih pločica košta 58.952 dolara. Tu je i zamjena kočnih tečnosti, i drugih dijelova sistema za kočenje koji će udvostručiti cifru.

Svakih 14-16 mjeseci i dalje ćete morati da mijenjate ultralagane točkove koji koštaju 49.958 USD u kompletu.

Vjerovatno bi trebalo da mijenjate gume i svakih 16 do 18 mjeseci. Ovdje imate mogućnosti, ali stvari definitivno ostaju skupe. Na primjer, komplet Michelin Pilot Sport PAKS ili Michelin Pilot Sport Cup 2 KSL košta oko 8000 američkih dolara.

Između 42 i 48 mjeseci vlasništva, Garrettova četiri turbopunjača se mijenjaju. Cijena im je 25.978 američkih dolara.


A kada stignete na servis, odmah promijenite komplet hladnjaka vazdušnih kanala za 21.982 USD, novi rezervoar za gorivo koji košta 43.963 USD i paket za podešavanje i kalibraciju motora (183.000 USD).

Zamjena vjetrobrana košta 59.949 dolara, dok samo metlice brisača koštaju 3.797 dolara. Tu je i boja Chiron Pur Sport koja košta 55.148 dolara, zbog čega Bugatti predlaže pranje automobila posebnom opremom bez mlaznica.

Kad se sve završi, četiri godine vlasništva nad Bugattijem Chiron Pur Sport, uključujući tri zamjene ulja, dvije promjene felgi i guma, zamjenu sistema kočnica, kalibraciju motora, jedan turbopunjač i rezervoar za gorivo, košta otprilike 477.498 dolara.

Imajte na umu da ova cijena ne uključuje poreze, naknade za rad, prevoz i putne troškove Bugattijevog servisnog tima.


(Nezavisne novine)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.