x

Kolumna “Jesmo li, zaista IN?”

Svjedoci smo da je fenomen globalizacije i novi svjetski poredak zajedno s razvojem tehnologije i informatike sa sobom donio “novi val novosti”. Ovo možda i previše milenijumski zvuči, ali je empirijski u znanosti provjerena teza i ne pripada utopijskoj dogmi. U tom “novom svijetu” postoje šabloni koji su uspostavljeni s ciljem “želim da budem viđen” ili “želim da budem IN”. Društvene mreže koje su postale ultra popularne poput Instagrama koji je odavno na prvom mjestu, a Facebook tek na trećem, sa sobom je donio i nove trendove. Takvi trendovi danas često bivaju negativno okarakterisani iz mnogo razloga.

1. Svi žele biti javni/javne ličnosti 

Većina korisnika Instagrama ima “otključane” profile kojima se u svakoj milisekundi može pristupi sa svake tačke svijeta. Fenomen “instagramizacije” sa sobom je doveo nove fashion bloggere, starlete, fitness instruktore i mnoge druge profile ljudi. Danas su rijetki korisnici Instagrama koji ne pripadaju klasičnoj naučnoj definiciji “javne ličnosti”.

2. Svi žele biti IN po cijenu svega

Biti IN ne znači nužno ispijati Starbucks kafu, voziti se Ferrarijem, nositi posljednji model Louis Vuitton tašne i imati sve kozmetičke proizvode “Kylie Janner”, popularne fashionistice iz bunara zvanog “Porodica Kardashian”. Ali, upravo je to trend koji se “vrti” na Instagramu kao simbol moći i posebnosti kojem u zagrljaj trče, doslovno sva ljudska bića osim onih koji se trude na svaki način izbjeći fenomen “ugrađivanja u matricu”. Nabrojeno nije IN, još ako se ka tome doda činjenica da to ne znate iznijeti. I kako bi smo izgledali jedni drugima tako “uniformisani”? Odgovor je jasan: Veoma DOSADNO.

3. Nema kreativnosti

Korisnici Instagrama često objavljuju fotografije asesoara najprestižnijih svjetskih brendova poput Louis Vuitton-a, CHANEL-a, Dior-a i drugih. Sve je isto, dosadno i viđeno masu puta. Je li sve originalno?

4. Rijetki slučajevi originalnosti

“Bolje je biti svoja kopija, nego loša tuđa.”, narodna je izreka koja je masu puta dokazana. Sav taj LGBT fenseraj jer su u 90 % slučajeva modni dizajneri i dizajnerice pripadnici/e te orijentacije i populacije je COPY. Zamislite da je moguće da svi nosi original Louis Vuitton? To nije moguće iz prostog razloga, skupo je! Butik Louis Vuitton-a ne postoji u preko stotinu zemalja svijet, podrazumijeva se siromašnih, a taj čuveni francusko-pariški brend koji je nastao davne 1854. godine poznat je po ručnoj izradi svojih čuvenih torbi i kofera i on se uvijek oslanja na kremu “visokog društva”. Kopije su preplavile Balkan već više od 10 godina, pa idemo logikom... Ko ima novca da sebi priušti 300 torbi i kofera Louis Vuitton-a na Balkanu? Niko. Ni Milorad Dodik, ni Bakir Izetbegović, a ni Jelena Karleuša. Niko. Ne padajte na marketinško-medijske trikove.

5. Stil ne možete kupiti, ali NIKADA!

Možete raditi za najveću prosječnu platu od 13.000 KM u Evropskoj uniji. Rijetki su koji rade za nju! Od te plate možete eventualno kupiti privjesak i parfem svaki mjesec, ali ne i pet asesoara iz Louis Vuitton kolekcije Monogram Canvas ako se u obzir uzmu troškovi stanarine, režije, hrane... Stoji li Vam? Pa, ne baš. Slučaj kao i s čuvenim starkama brenda “Converse”. Ne stoje svima, a ima ih od 50 do 300 €. Mislim na originalne, svakako. Stil ne možete kupiti novcem, jer ono što stoji Heidi Klum i Naomi Campbell u poznim godinama, neće našim mama ili sestrama koji krvavo rade za 500 KM u netu jedan mjesec.

Je li Vam jasna poruka? Gdje idemo i šta radimo? Kuda ide ovaj svijet, pitanje je koje od pamti vijeka zaokuplja misli čovjeka kao najsavršenijeg ljudskog bića. Ne zaboravite, niste Paris Hilton i Christiano Ronaldo. Možda budete uspješni i bogati kao njih dvoje, ali oni-ONI nikada nećete biti. Pomirite se s realnošću i prestanite se frustrirati na Instagramu dok gledate sav taj COPY “luksuz”! Udahnite život punim plućima i trudite se ostati NA ZEMLJI.

Ako imate pitanja o modi, učlanite se i slobodno me kontaktirajte u novoosnovanoj Facebook grupi: MODA: ORIGINAL ili FAKE?

Alen Albinović, dipl. Jour., s. r.

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.