x

Legendarni Golf GTI poprima novo izdanje!

U VW ipak nije sve tako crno nakon dimova iz dieselgate afere, a dokaz za to je modificirani Golf GTI koji dolazi u bijeloj boji.

Iako se Golf GTI  već okrunio naslovom jednog od najbržih automobila s prednjim pogonom koji je stupio svojim gumama na stazu u Nürburgringu, to nije bio dovoljno dobar razlog da ga ekipa iz B&B Automobiltechnik ne parkira u svoju garažu. Inače, B&B Automobiltechnik jedan je od mnogobrojnih tunera iz Njemačke  koji je do sada modificirao nekoliko desetaka modela od čak 12 različitih proizvođača. Koliko mu to dobro ide, zaključite sami na temelju Golfa kojeg predstavljamo.

 

Inače, radi se o GTI Clubsport S verziji Golfa koja razvija 262 konjske snage. Međutim, po izlasku iz B&B Automobiltechnik  garaže, ergela se povećala na 306 konjskih snaga pri okretnom momentu od 602 Nm.  Do stotke ovaj modificirani Golf ubrzava za samo 4.5 sekunde uz maksimalnu brzinu od 285 km/h.

 

Osim što su mu poboljšane performanse, promjene su se dogodile i na ovjesu. Dijelovi klasičnog ovjesa zamijenjeni su KW amortizerima, odnosno KW oprugama što rezultira snižavanjem karoserije za 30 mm.  Kočioni sustav  ojačan je diskovima veličine 342, odnosno 370 mm za što je potrebno ugraditi nove naplatke veličine najmanje 19 inča.

 

Ono što treba još naglasiti je modificirani sustav koji dovodi više zraka do turbo punjača, a što sve rezultira znatnim povećanjem snage. Osim toga, modificiran je i sustav ubrizgavanja koji sada dovodi veće količine goriva do cilindara. Međutim, kakav bi to tuning bio kad ispušni sustav ne bi bio barem malčice promijenjen? B&B Automobiltechnik je zato promijenio i  ovaj dio Golfa na radost svih onih koji žele da ih se čuje u kasnim noćnim satima. Za dodatnih 1.300 eura,  Automobiltechnik nudi nadogradnju postojećeg rashladnog sustava, odnosno programske podrške. Cijena? Cijeli tuning set će vas koštati oko 14.000 eura, a ono što dobivate u njemu je zbilja impresivno. Za kraj, za sve ljubitelje donosimo galeriju, uživajte.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.