x

Mazda ne odustaje od dizela: Najbolji 'prijatelj' SUV-a

SUV vozila glavni su razlog zbog kojeg proizvođači i dalje razvijaju moderne dizel agregate.

Uprkos velikom padu popularnosti dizela zbog visokog stepena zagađenja, te najave izumiranja ovog vrsta pogona, to se ipak neće dogoditi skoro.

Nakon Mercedes-Benza i Porschea, i japanska Mazda je istakla potrebu opstanka ove tehnologije. Predsjednik i izvršni direktor ovog brenda za Evropu Džef Gajton je istakao SUV klasu kao glavni razlog ovakvog stava.


Gajton ističe da je najveći izazov za automobilsku industriju proizvodnja velikih, a ipak ekonomičnih SUV vozila, što kupci traže, a najbolji "prijatelj" na tom planu im je upravo dizel.

"Prisiljavanje kupaca da uzimaju vozila sa manjom emisijom C02 ne donosi rezultate. Oni žele i veliki i štedljiv automobil. To je razlog zbog čega mi nastavljamo da razvijamo dizele. Možemo ih učiniti čistijim, snažnijim i ekonomičnijim. Mislimo da je to ekonomski bolje rješenje nego, na primjer, hibridna tehnologija", rekao je Gajton.


Čelnik Mazde vjeruje da će kupci promijeniti svoje loše mišljenje o dizel tehnologiji kada na snagu stupe nova WLTP pravila na jesen, jer će tačnije mjeriti emisuju gasova i tada će se prednosti dizela više istaći.

"Mislim da će trenutna "buka" u vezi sa dizelima oslabiti kada budu uvedene prave metode mjerenja. One će pokazati da dizeli nisu mnogo drugačiji od benzinskih motora. Doći će do promjene mišljenja", kaže direktor Mazde.


On je također potvrdio da Mazda nema u planovima novi mali automobil, koji će biti klasu ispod Mazde 2. Razlog je jednostavan, nije dovoljno isplativ za kompaniju ove veličine.


"Nećemo praviti automobil A segmenta. Mi smo velika, ali i dalje relativno mala kompanija. Moramo se koncentrisati na modele koje je moguće prodavati u velikim količinama i koji su popularni širom svijeta. Nećemo imati automobil manji od B segmenta. Automobili A segmenta ne postoje u SAD, a nisu interesantni ni u Kini ni u Rusiji", zaključio je Gajton.


(Nezavisne.com)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.