x

Nakon što je prodato 800.000 vozila: Predstavljen obnovljeni Peugeot 3008

Lansirana 2016. godine, druga generacija Peugeota 3008 pokazala se kao pun pogodak francuskog proizvođača. Dosada je prodato više od 800.000 primjeraka, a SUV se okitio i titulom europskog automobile 2017. godine.

Sada je došao trenutak za zatezanje bora, optičko i tehničko dotjerivanje na sredini životnog vijeka. Cilj dizajnera bio je estetski približiti Peugeot 3008 najnovijim kreacijama brenda - modelima 508, 208, 2008 – ne mijenjajući stil koji ga je učinio tako uspješnim.

Kao rezultat toga, Peugeot je najviše pažnje utrošio na izmjenu prednjeg dijela: Novi su LED farovi (standardni dio opreme) i rešetka hladnjaka, oznaka modela je na poklopcu motora, dok je donja ventilacijska rešetka inkorporirana u izmijenjeni branik.

Straga su promjene manje vidljive i ograničene su na redizajnirana svjetla, sada u potpunosti LED. Nove boje karoserije (Celebes plava i Vertigo plava), dijamantski naplaci od 19 inča i modernizirani GT monogram upotpunjuju vanjski paket promjena.

U unutrašnjosti je glavna novost povećan središnji dodirni ekran, najavljene su i nove presvlake i originalni dekori, dok su ostali mali upravljač i osebujne "klavirske" tipke.

Peugeot 3008 II phase 2 dostupan je s trocilindričnim benzincem 1.2 PureTech (130 KS) ili četverocilindričnim 1.6 PureTech (180 KS), dok dizelsku ponudu čini 1.5 BlueHDi (130 KS).

Naravno, neizostavne su i dvije plug-in hibridne verzije, s pogon na prednje ili sva četiri točka, snage 225 i 300 KS, s električnom voznom autonomijom do 59 km. Sportska hibridna verzija (PSE) snage 350 "konja" mogla bi naredne godine upotpuniti ponudu.

Restilizirani Peugeot 3008 na tržište dolazi krajem godine, a bit će dostupan u tri nivoa opreme (Active, Allure i GT). Serijska oprema u baznoj verziji uključuje 17-inčne naplatke, hands-free ključ, dvozonski klima uređaj i pomoć pri parkiranju straga. Cijene bi trebale ostati na nivou prethodnika.


(Radio Sarajevo)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.