x

Njemačka je na drugom mjestu kao turistička destinacija za turiste iz BiH!

Sarajevo, 17. oktobar 2018. – Danas je u Sarajevu, Sunnyland Trebević, održano godišnje predstavljanje Njemačke turističke zajednice (DZT). Predstavnicima medija i turističke industrije obratili su se Tijana Đuričić (glasnogovornica) i Miona Veselinov (marketing menadžer) govoreći o najnovijim statistikama i godišnjoj kampanji Culinary Germany.

Tokom 2017. godine zabilježeno je 260.000 putovanja turista iz Bosne i Hercegovine u Njemačku. Ovo je porast od 5% u odnosu na prethodnu 2016. godinu. Tokom 260.000 putovanja zabilježeno je 6,6 miliona noćenja u Njemačkoj, što je 15% market sharea svih putovanja u inozemstvo, te ponovo stavlja Njemačku na poziciju broj dva za turiste iz BiH u odnosu na ostale strane destinacije. 63% građana posjećuje rođake i prijatelje, 27% odlazi na odmor, a tek 9% poslom putuje u Njemačku. Najpopularnija su kružna putovanja (59%), a najčešće se putuje autobusom (45%), automobilom (33%) ili avionom (19%). 45% posjetitelja rezervira svoje putovanje (22% koristi internet, 16% bukira direktno kod transportnih preduzeća, a 12% posredstvom turističkih agencija) i troši u prosjeku 29 eura po noćenju, te 737 eura po putovanju.


Njemačka turistička zajednica tokom ove godine provodi tematsku kampanju „Culinary Germany“. Cilj kampanje je predstavljanje širokog spektra kulinarskih iskustava u Njemačkoj. Naglasak se stavlja kako na tradicionalna jela različitih njemačkih regija, tako i na uživanje u vinima i vrhunskoj gastronomskoj ponudi ili međunarodnim specijalitetima u multikulturalno obojenim metropolama. Restorani i kafići odmah poslije turističkih znamenitosti predstavljaju najatraktivnija odredišta posjetioca iz inozemstva. Na adresi www.germany.travel/culinary-germany je dostupna podstranica kampanje. 16 video materijala su u srcu početne stranice na kojoj se dvije svjetski poznate stručnjakinje iz područja gastronomije i enologije pod motom „Follow the Taste“ otiskuju na kulinarsko putovanje otkrića i predstavljaju delicije svih regija. Pod #EnjoyGermanFood na društvenim mrežama objedinjuju se ostali oblici online komunikacije u okviru kampanje.


U toku prezentacije dva gosta su nagrađena tortom i putovanjem za dvoje u Donju Saksoniju.

Njemačka turistička zajednica

DZT (Deutsche Zentrale für Tourismus) nacionalna je Njemačka turistička zajednica koja ima za cilj predstavljanje Njemačke kao turističke destinacije. DZT ima sjedište u Frankfurtu na Majni i radi po nalogu Saveznog ministarstva gospodarstva i energije (BMWe), na temelju odluke Njemačkog parlamenta. DZT kreira i provodi strategije i aktivnosti u cilju njegovanja pozitivnog imidža Njemačke kao turističke destinacije u inozemstvu i poticanja turističkih posjeta Njemačkoj putem svojih 30 predstavništava širom svijeta. Više informacija možete pronaći na internetskoj stranici našega tiskovnog centra: www.germany.travel/presse


Foto: Mirnes Mašić

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.