x

Novi Mercedes G klase: prve slike

Dok čekamo na 15. januar i NAIAS sajam automobila u Detroitu gde će biti održana zvanična premijera, na internet je proocureo set prvih fotografija dugo očekivane nove Mercedesove G klase.

G klasa je naime prošla kroz najznačajnije promjene u svoje četiri decenije postojanja, i to u cilju pružanja većeg komfora i moderne tehnologije, ali bez umanjenja njenih terenskih sposobnosti.

Po sadašnjim informacijama, nova G klasa je lakša i šira od sadašnje, uz duže međuosovinsko rastojanje i prostraniju unutrašnjost.

I nova generacija G klase (kodne oznake W464) zadržava prepoznatljivi kockasti oblik, dok je značajne izmjene pretrpila unutrašnjost. Uz dotjerani izgled i moderniju tehnologiju, treba pomenuti značajno više mjesta za putnike pozadi. Također, putnici na prednjim sjedištima imaju i 38 mm više mjesta u predijelu ramena, a pozadi za 27 mm.

U vijesti se navodi i da je pozicija sjedenja sada nešto sličnija putničkim automobilima, kao i to da prtljažnik ima veću zapreminu nego ranije.

Posebno treba pomenuti opcionu digitalnu instrument tablu, Burmester-Surround-Sound sistem sa 16 zvučnika, ali i Android Auto i Apple CarPlay.

Mercedes navodi da i nova G klasa ``impresionira svojim performansama u svim uslovima`` kao i da ima ``vrhunske sisteme asistencije za bezbjednost i udobnost``. Također, vozilo je ``fantastično upravljivo``, odnosno u novoj generaciji je sve podignuto na još viši nivo.

Klasičan upravljački sistem je inače zamijenjen modernijim elektromehaničkim sistemom, a treba pomenuti i tri blokade diferencijala, prilazni ugao od 31 stepen, silazni od 30 stepeni, klirens od 241 mm i G-Mode namijenjen isključivo terenskoj vožnji, dok je maksimalna vodena prepreka koju prelazi 70 cm.

U gami motora će se između ostalog naći i 4,0 litarski twin-turbo V8 benzinac, kao i novi 2,9 litarski šestocilindrični dizelaš.

Na kraju, tu je i novi mjenjač 9G-TRONIC, ali više detalja nas očekuje u narednim danima.

 

Izvor: Autoblog.rs

 

 

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.