Pad prodaje automobila na početku godine
Prodaja automobila na kineskom tržištu je potonula 20 odsto u prva dva mjeseca ove godine.
U Kini je u februaru prodato 1.42 miliona vozila, što je 10.4 odsto više u odnosu na nisku osnovu za poređenje u februaru prošle godine kada je poslovna aktivnost bila smanjena zbog proslave Kineske nove godine, objavilo je Kinesko udruženje putničkih automobila (CPCA).
U februaru je prodaja vozila s pogonom na nove izvore energije (NEV), koja uključuju potpuno električne automobile na baterije i plug-in hibride, porasla za 61 odsto, snažnije od cijelog tržišta, pokazuju podaci udruženja.
Prošle godine je vlada u Pekingu produžila poreske olakšice za kupovinu takvih automobila, a prodaju su podsticajima nastojale da podstaknu i lokalne vlasti, podsjeća "Reuters".
Električna vozila i hibridi su činili više od 30 posto ukupne prodaje novih automobila.
Domaći proizvođači električnih vozila su slijedili primjer američkog Tesle i snizili cijene, što im je omogućio pad cijena baterija. U februaru je najprodavanija marka putničkih automobila u Kini bio BYD, nadmašivši prodaju Volkswagena po drugi put u četiri mjeseca.
Izvor: nezavisne.com
Podijeli komentar
Prijavi komentar
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.