x

Prvi Harley-Davidson na struju košta 30.000 $

Harley-Davidson predstavio je svoj prvi električni motor LiveWire koji se istične impresivnim dinamičkim performansama, naprednom tehnologijom i ekskluzivnim izgledom koji ima karakter nerazdvojiv od ostatka brenda.

Početna cijena Harley-Davidson LiveWire biće 29.799 dolara.

LiveWire se pali jednostavnim okretanjem ručice gasa, a zahvaljujući optimizovanom centru gravitacije, krutom aluminijumskom ramu i prilagodljivom vješanju ima vrhunsku upravljivost.

Zahvaljujući izuzetnim voznim karakteristikama i rezervom energije za 235 kilometara između dva punjanja, ovaj motor je idealan za gradsku sredinu.

Ovaj Harley-Davidson je opremljen DC tehnologijom brzog punjenja pa se baterija 0-80 odsto kapaciteta napuni za 40 minuta, a za 60 minuta do 100%.

Pogonska jedinica HD Revelation sposobna je da momentalno razvije potrebni obrtni momenat. Motor ubrzava 0-100 km/h za tri sekunde, a od 100 do 129 km/h stiže za 1,9 sekundi.

LiveWire ima funkciju regenerativnog kočenja koje puni bateriju visokog napona. To je posebno korisno u saobraćajnim gužavama i čestim kretanjima i zaustavljanjima.

Vlasnik LiveWire neće morati da servisira ovaj motor kao standardni Harley-Davidson. Potrebni su samo povremena provera pogonskog remena, promena ulja u menjaču, kočione tečnosti, kočionih pločica i guma, koji su standardni potrošni materijal.

Baterija visokog napona ima garanciju od pet godina bez obzira na pređenu kilometražu.

LiveWire je opremljen brojnim elektronskim sistemima pomoći u vožnji za vozača, poput Defensive Rider Systems koji poboljšava skretanje motora.

Iznad upravljača je 4,3-inčni TFT ekran u boji osetljiv na dodir koji pokazuje sve informacije potrebne vozaču.

LiveWire je prvi električni motocikl prestižne kompanije dizajniran da učvrsti poziciju Harley-Davidsona na tržištu.

Električni Harley će se u prodaji naći već ove godine u SAD, Kanadi i nekoliko zemalja Evrope, a u naredne dvije i u ostatku svijeta.

(Nezavisne novine)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.