x

V2G

S novom tehnologijom električni automobili bi mogli da skladište energiju

Studija uključuje podatke sa kineskog, evropskog, američkog i indijskog tržišta

Prelazak na obnovljive izvore energije poput vjetra ili sunca je ključan za suočavanje s globalnim zagrijavanjem.

Prelazak na obnovljive izvore energije poput vjetra ili sunca je ključan za suočavanje s globalnim zagrijavanjem.

Tehnologija "Vehicle to grid" (V2G), koja je trenutno u razvoju, omogućava električnim automobilima da se pune kada ima dosta električne energije i da je vrate ponovo preko istog terminala kada količina energije u mreži padne.

Procjene agencije

Povećanjem broja električnih automobila, ove potrebe za skladištenjem mogle bi se zadovoljiti do 2030. godine u većini zemalja svijeta, prema proračunima istraživača Chengjian Xua sa Univerziteta u Leidenu u Holandiji.

Baterije bi mogle ponuditi 32 do 62 teravata kapaciteta do 2050. godine, što je više od potreba za skladištenjem koje procjenjuje Međunarodna agencija za obnovljivu energiju.

Ova kalkulacija takođe uključuje ponovnu upotrebu dragocenih korištenih baterija, koje se smatraju nedovoljnim za automobile zbog gubitka autonomije od 20 ili 30 odsto.

Korištenje električnih automobila za skladištenje električne energije smanjilo bi potražnju za skladištenjem energije i klimatske utjecaje povezane s proizvodnjom opreme za skladištenje , rekao je Xu za AFP.

Trajanje baterije

Istraživač očekuje ograničeno učešće korisnika električnih automobila u V2G sistemu, jer bi ovi ciklusi mogli malo smanjiti vijek trajanja baterije. Ali ovo učešće je "ključno" i vlada može igrati važnu ulogu uz poticaje , naglasio je Xu, uz mikro plaćanja za pojedince koji priključuju svoj automobil na terminal i dijele svoju struju, ili obavezujući kompanije da povežu svoje vozne parkove.

Studija uključuje podatke sa kineskog, evropskog, američkog i indijskog tržišta i uzima u obzir faktore kao što su različite tehnologije baterija, udaljenosti automobila ili prosječne temperature, koji utiču na vijek trajanja baterije.

Nekoliko proizvođača kao što su Hyundai ili Renault već testiraju vozila opremljena V2G, na primjer u Utrechtu. Neki Tesla su također već kompatibilni, kao i mnogi kućni punjači.

Renault procjenjuje da bi u slučaju iznajmljenog električnog automobila, vozač i marka mogli podijeliti do 400 eura godišnje ako ostave svoj automobil uključen 8 sati dnevno.

Izvor: avaz.ba


KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.