x

nekoliko noviteta

Škoda predstavila obnovljeni Superb s plug-in hibridnim pogonom

Nakon duže teaser kampanje kompanija Škoda je predstavila obnovljeni Superb namijenjen onima koji traže nešto povoljniji i praktičniji model u odnosu na Volkswagenov Passat.

Superb je doživio suptilne promjene dizajna, što nije iznenađenje. Najočiglednije promjene su se dogodile na stražnjem dijelu gdje je kompanijin logo zamijenjen natpisom "ŠKODA" smještenim na prtljažniku, baš kao što je slučaj s modelima Kamiq i Scala. Potpuno LED stražnja svjetla imaju nešto drugačiju grafiku nego ranije te sadrže sekvencijalne pokazivače smjera koji su stigli u skromniji brend iz VW carstva.

Stražnja svjetla razdvaja hromirana lajsna zbog koje se automobil čini širim iako širina nije promijenjena. Zbog redizajniranog prednjeg branika hatchback je duži za osam milimetara, a karavan za šest milimetara.

Prednja svjetla izgledaju poznato, ali se zapravo radi o potpuno novim jer su bi-xenon + LED dnevna svjetla zamijenjena naprednijim full-LED matrix svjetlima, što je prvi put u Škodinoj historiji. Nova tehnologija aktivira mali "ples" svjetala kad god otvorite ili zatvorite vrata Superba, nešto slično što imaju i novi Audijevi modeli. Prednja svjetla su malo tanja od starih, a rešetka hladnjaka je šira i nešto drugačijeg dizajna s duplim letvicama.

Promjene zaokružuju 18 i 19-inčni naplaci, kao i proširena paleta boja koja sada uključuje Race plavu i Crystal crnu boju.

Sjedišta su dobila nove presvlake u nekim paketima opreme, kao i hromirane te ukrasne detalje na centralnoj konzoli i instrument tabli, Škoda je pripremila i novi konac za sjedišta presvučena kožom i Alcantarom, a ladice ispod sjedišta su sada osvijetljene. Ako odaberete najbolju opremu Laurin & Klement, dobit ćete nebo od Alcantare u bež ili crnoj boji, a isti materijal će biti i na centralnim stubovima.

Lista Simply Clever dodataka je proširena podijeljenim prostorom ispod duplog poda prtljažnika modela Superb Combi, koji je dobio i fleksibilni organizer s pokretnom horizontalnom pregradom za bolje smještanje prtljaga.

Ispod haube je uobičajena VAG priča, kupci mogu birati između tri benzinska i dizelska motora. Osnovni je 1,5-litarski TSI benzinac sa 150 KS uparen sa 6-stepenim manuelnim i sedmostepenim automatskim mjenjačem, a potom slijedi 2,0-litarski TSI isključivo s DSG mjenjačem koji je dostupan u verzijama sa 190 i 272 KS. Snažnija verzija ima pogon na sva četiri točka.

Kada je riječ o dizelima, tu je 1,6-litarski TDI sa 120 KS uparen isključivo s DSG mjenjačem, dok se snažniji 2,0-litarski Evo motor od 150 KS prvobitno viđen u obnovljenom Passatu može dobiti s manuelnim ili automatskim mjenjačem. Snažnija verzija od 190 KS dolazi samo s DSG mjenjačem, a opciono se nudi pogon na sva četiri točka.

Najveća vijest je svakako plug-in hibridni sistem koji čini kombinacija 1,4-litarskog TSI motora snage 156 KS, električnog motora od 115 KS i 6-stepenog DSG mjenjača, koja je viđena i u slučaju Volkswagenovog Passata GTE. Hibridni pogon daje Superbu iV kombinovanu snagu od 218 KS. Baterija od 13 kWh je naslijeđena od Passata. Domet hibridnog modela iznosi 850 km, a korištenjem samo električnog motora može preći 55 km.

Zapremina prtljažnika je za PHEV verziju smanjena sa 625 na 485 litara za hatchback te sa 660 na 510 litara za karavan. Za gubitak je "kriva" baterija pozicionirana u podu ispred stražnje osovine.

Superb iV će imati generator vještačkog zvuka kako bi bili upozoreni ostali učesnici u saobraćaju u slučaju kad se koristi samo električni mod. Škoda je dodala i podršku za over-the-air nadogradnje, kao i dva nova pomoćna sistema. To su Trailer Assist za pomoć pri korištenju prikolice te Area View sa četiri kamere koji omogućava praćenje okoline automobila pod uglom od 360 stepeni. Time je olakšano parkiranje relativno velikog automobila.

Obnovljeni Superb s konvencionalnim motorima će se naći u prodaji nešto kasnije ove godine, a elektrificirana vezija će se pojaviti početkom naredne godine s paketima opreme Ambition, Style, Sportline i L&K.


(Klix)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.