Tuzla
Škoda
Škoda u 2022. prodala 731.300 automobila
Octavia je i dalje najuspješniji model, a slijede ga SUV modeli Kamiq i Kodiaq.
Kompanija Škoda Auto i automobilska industrija suočili su se sa mnogim izazovima u protekloj godini, uključujući stalnu nestašicu poluprovodnika, rat u Ukrajini, probleme s lancem snabdijevanja, rastućim cijenama energije i sirovina i stalnom geopolitičkom neizvjesnošću.
Uprkos ovim preprekama, kompanija je isporučila 731.300 vozila i priprema veliki broj narudžbina,kažu u češkom proizvođaču
Brzo rastuća popularnost električnog modela Enyaq iV (+20%) naglašava uspjeh nedavno pokrenute Škoda e-ofanzive. Osim toga, efikasni modeli motora sa sagorijevanjem i dalje su vrlo popularni, Octavia je i dalje najuspješniji model, a slijede ga SUV modeli Kamiq i Kodiaq.
U 2022. Škoda je nastavila proces internacionalizacije: na strateški važnom rastućem tržištu Indije, proizvođač automobila je više nego udvostručio svoje isporuke. Drugi ključni korak u iskorišćavanju potencijala rasta biće njegovo širenje na vijetnamsko tržište.
Kada je riječ o pojedinačnim modelima, rezultati prodaje u 2022. su sljedeći:
Škoda Octavia 141,100; -29.7%
Škoda Kamiq 96,300; -20.3%
Škoda Kodiaq 94,500; -4.2%
Škoda Fabia 92,700; -6.5%
Škoda Karoq 87,700; -26.4%
Škoda Superb 60,800; -8.0%
Škoda Enyaq 53,700; +20.0%
Škoda Scala 39,500; -17.9%
Škoda Kushaq 26,800; +110.2%
Škoda Slavia 20,900; –
Škoda Rapid 17,300; -72.8%
U Zapadnoj Evropi Škoda je prodala 377.000 automobila, uz pad od 7,8%, u Centralnoj Evropi isporučeno je 148.000 vozila (-9,8%), u Istočnoj Evropi (bez Rusije) plasirano je 31.600 automobila (-11,9%), dok je u Rusiji prodato 18.300 vozila (uz pad prodaje od čak 79,8%).
Na kineskom tržištu Škoda je prodala 44.600 vozila (-37,4%), u Indiji je isporučeno 51.900 automobila (rast od čak 127,7%), dok je na ostalim svjetskim tržištima češki proizvođač plasirao oko 60.000 automobila (-29,3%)
Ulaganje u snažnu budućnost
Škoda Auto ubrzava električnu ofanzivu i ulaže u transformaciju: U narednim godinama češki proizvođač automobila izdvojiće još 5,6 milijardi eura za e-mobilnost i 700 miliona eura za digitalizaciju.
Transformacija je već vidljiva: u ljeto 2022. kompanija je predstavila svoj novi brend identitet sa osvježenim dizajnerskim jezikom, novim logotipom i sveobuhvatnim ažuriranjem korporativnog identiteta (CI).
Proizvođač automobila takođe nastavlja internacionalizaciju kompanije i uskoro će ući na vijetnamsko tržište. U saradnji sa Thanh Cong Motor Vietnam (TC Motor) kao lokalnim partnerom, Škoda Auto će tamo ponuditi prve evropske modele u prvoj polovini ove godine.
Izvor: autobobili.ba
Podijeli komentar
Prijavi komentar
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.