x

Srpska estrada lažira popularnost: Ovako obmanjuju sve! Za 1.000 eura možete da kupite milion pregleda!

Srpski pjevači posljednjih nekoliko godina imaju "nenormalne" preglede na društvenoj mreži "YouTube". Često pjesma uspije da prikupi i do 100 miliona pregleda, a trendinzi na istoimenoj mreži navodno svjedoče o njihovoj "popularnosti".

Primjera radi, pjesma jedne naše pjevačice ima nevjerovatnih 80 miliona pregleda, dok Selin Dion, Erik Klepton niti Sting nikad nisu stigli do tih brojki. Budući da čitav naš region ima 16,7 miliona korisnika interneta (dok, primjera radi, samo Sjeverna Amerika ima 320 miliona korisnika) nelogičnost postaje još veća.

Stručnjak za ovu oblast, Ivan Dabetić, istakao je kako je to sve popularniji trend među mlađim generacijama.


- U pitanju je poznata taktika, kojoj se ne okreću samo naše regionalne zvijezde, već i brojni svjetski muzičari. Naime, ako imate dobar broj pregleda na Jutjbuu na nekoj pjesmi, veća je vjerovatnoća da ćete dobiti bolje pare za nastup. Jeste tužno, ali je istinito da niko ne gleda kvalitet same muzike, već je bitnije koliko ima klikova i kakav je spot - rekao je Dabetić za "Noizz" i dodao:


- Za 35 eura možete da dobijete 1.000 pregleda na Jutjubu. Milion pregleda košta 1.000 eura, a postoje i paketi koji uključuju i komentare i pretplatnike. Tako za 1.500 eura u paketu ide milion pregleda, 100 pretplatnika i određeni broj lajkova i komentara. Komentari mogu da budu na engleskom, ili na bilo kom od jezika bivše Juge - otkriva on.

.

.

.

.

.

Izvor: Blic

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.