x

Šta dobijete kada u Mini ubacite Maseratijev motor sa 420 KS?

Firma "Lazareth" prije tri godine najavila je svoj plan za proizvodnju amfibijskih vozila baziranih na modelu Mini Moke, u verziji sa manjim međuosovinskim rastojanjem.

Inače, Mini Moke je malo "džipoliko" rekreativno vozilo, nastalo u Velikoj Britaniji i to na osnovi originalno Minija, čiji je konstruktor bio sam "otac" Minija, ser Aleks Isigonis.

Direktor kompanije Ludovik Lazaret je svojevremeno započeo izradu jednog od prototipova takvog vozila, čija karoserija mu je stajala u garaži. Nedaleko do nje, ležao je i Maseratijev V8 motor, zapremine 4,7 litara sa 420 "konja" sirove snage.

Kada je, jednom prilikom, ušao u svoju garažu, ideja za novu konstrukciju lucidnom francukom konstruktoru se nametnula sama od sebe.

Tako je sljedeći posao Ludovika i njegove ekipe postalo "ukrštanje" džipolikog Minija i italijanskog osmocilindričnog "monstruma". Ovaj Moke, za razliku od nekih svojih prethodnika, nije postao amfbija ali je jeste prava - eksplozija na točkovima.

Osim ogromnog motora, Moke je dobio i roborizovani automatski mjenjač, točkove od 17 inča i manje izmjene karoserije, ali je zadržao svoj minimalistički dizajne i izgled enterijera.

Sa svojih 850 kilograma koji "leže na leđima" 420 konja, ovaj jedinstveni Mini Moke je veoma živahno vozilo, koje eksplozivno reaguje i na najnježniji dodir papučice gasa, prenosi "Telegraf.rs".

Zbog, za ovako malo vozilo nevjerovatan odnos težine i snage, "autić na steroidima" se isključivo može voziti po asfaltu. Mini V8M Lazareth je inače jedinstveno izložbeno vozilo i njegov kreator nema namjeru da započne njegovu prozvodnju u većem obimu.


(Nezavisne novine)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.