x

Šta sve može terenski Lamborghini

Lamborghini je konačno objavio i tehničke podatke o modelu Huracan Sterrato.

Već smo imali prilike da se upoznamo sa vizuelnim novinama prve terenske verzije supersportskog Huracana, a sada su iz kompanije odlučili da podijele i neke konkretne informacije.

Kako bi ovaj Lamborghini mogao uopšte da siđe sa asfalta, bilo je potrebno da ga podignu. Sa 44 mm većim razmakom od tla, Sterrato je sada na nivou prosječnog putničkog automobila.

I tako će ostati, jer izgleda da nema mogućnost podešavanja visine kao kod Porscheovog rivala, modela 911 Dakar.


Poželi li vlasnik zaista da malo uprlja svoj Sterrato, to će moći da uradi bez puno brige. Podvozje je zaštićeno aluminijskim panelima, a automobil se isporučuje sa terenskim Bridgestone Dueler AT002 gumama dimenzija 19 inča i širine 235 napred, a 285 pozadi.

Nije problem ni ako se probuše - ove run flat gume omogućavaju da se vozite još 80 km brzinom do 80 km/h.

LDVI selektor ima rally opciju, što će omogućiti da se opravda offroad izgled sa krovnim usisnikom (zbog prašine), zaštitama blatobrana i dodatnom rasvjetom na braniku.

Treba spomenuti i da 5.2 V10 ovdje proizvodi 610 KS, poput bazičnog Huracana sa zadnjim pogonom, ali je maksimalni obrtni moment od 565 Nm na nivou STO verzije, ali ispod Evo.


Sterrato je i teži od spomenute Evo varijante, a radi se o 1470 kg. To objašnjava zašto su mu potrebne "čak" 3,4 sekunde do stotke.

Očiglednija razlika je ipak u maksimalnoj brzini, koja je sa oko 320 km/h sada blokadom obuzdana na "tek" 260 km/h.

Pogled u kabinu još nije dopušten, ali je otkriveno da će Sterrato biti opremljen najnovijom generacijom multimedijalnog sistema sa opcijom povezivanja sa eksternim uređajima, uključujući Apple Watch, te opcijom kućne telemetrije i Amazon Alexe.

Cijena je i dalje nepoznata, a prve isporuke su planirane za februar 2023. godine. Proizvodnja je limitirana na 1499 primjeraka.


(B92)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.