x

Stigao Porsche Dakar

Taman kada ste pomislili da 911 ne može biti zanimljiviji, Porše je predstavio svoj najpoznatiji model, "Dakar", pogon na sva četiri točka koji neće imati problema da zamijeni autoputeve za terenske staze.

Zaboravite špijunske fotografije jednolikih, mat crnih prototipova, jer serijski Dakar pršti od spektakl, posebno kada je opremljen opcionim paketom Rally Design koji preuzima "livery" trkačkog modela 911 sa pogonom na sva četiri točka.

Ono što je ključno je njegova visina, koja je za više od 50 mm viša od standardnog 911 sa pogonom na sva četiri točka, a može se povećati za dodatnih 30 mm.

Porsche kaže da terenski režim "visokog nivoa", koji se aktivira preko kontrolora na volanu, daje Dakaru sličan nivo klirensa i ugla nagiba kao kod nekih običnih SUV vozila, i dostupan je pri brzinama od 170 km/h. , nakon čega se vraća na normalnu visinu.

Off-road model je također dizajniran da maksimizira vuču u situacijama sa slabim prijanjanjem, dok je još jedan novi režim koji Porsche naziva "Rally" podešen za labave, neravne površine i većinu svoje snage šalje na zadnju osovinu.


Oba režima imaju kontrolu pokretanja relija, koja omogućava proklizavanje točkova od 20 procenata i maksimalno iskorištava Pirelli Scorpion gume za sve terene.

Nažalost, te terenske gume primorale su Porsche da stavi limitator brzine na 240 km/h, što je Porsche Dakar učinilo najsporijim modelom 911 od 1983. Te godine je predstavljen 3.2 Carrera, koji je mogao dostići 245 km/h .

Ali nema sumnje da bi Dakar bio brži da je Porsche to dozvolio. 3,0-litarski tvin-turbo bokser šalje 480 KS i 570 Nm obrtnog momenta kroz obavezni osmostepeni PDK mjenjač.

Dakarovo vreme od 0-100 km/h od 3,2 sekunde je samo desetina manje od broja koji zahtjeva Porsche GTS, i impresivno s obzirom na to da ove Pirelli Scorpion gume nisu dizajnirane za pravu liniju. Pored toga, Dakar dolazi sa opremom kao što su upravljanje na sva četiri točka i dinamički nosači motora, a težina praznog vozila je 1.611 kg.


Porsche je naporno radio da smanji težinu Dakara, zamijenivši električni zadnji spojler fiksnom verzijom, ugradivši laganu plastičnu haubu ojačanu ugljenikom iz GT3, tanje staklo, sjedišta umjesto težih komfornih sjedišta i potpuno odbacivši zadnju klupu.

Takve karakteristike se mogu naći na bilo kom RS-u, ali povećana visina vožnje, crveno kovane aluminijumske kuke za vuču, prošireni paneli blatobrana, čvrsta obloga karoserije od nerđajućeg čelika i zaštitne mrežaste rešetke iznad usisnika za vazduh osigurat će da nikada ne zbunite Dakar za RS.

Planirano je samo 2.500 primjeraka, iako sumnjamo da će se model ponovo vratiti u sljedećoj generaciji 911 i postati redovna karakteristika, kao što su GT3 RS i Speedster – ovo je prvi zaista drugačiji 911 za dugo vremena. Koštat će 222.000 evra, što je slična cifra 911 GT3 RS ili 911 Turbo S, koji imaju radikalno drugačiji karakter.


(b92)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.