x

Test Toyote C-HR Hybrid: Konačno “WOW efekt”

Kvalitet joj je teško pobiti. Volio je - ne volio, to je činjenica. Toyota je u proteklim decenijama postala svojevrsni simbol automobilskog kvaliteta – ako hoćeš neuništivost i pouzdanost, to je ono najbliže.

No, činjenica je, isto tako, da je Toyota decenijama apsolutno sve resurse stavljala u službu funkcionalnosti, pouzdanosti, dugovječnosti... a potpuno zanemarivala onaj “wow efekt”, koji je u posljednje vrijeme postao veoma bitan kriterij pri odabiru automobila. I onda – puf!

Doza futurizma

Novi model C-HR bio je hrabar iskorak Toyote, koji je svijetu gladnom urbanog crossovera šik izgleda ponudio nešto sasvim drugačije iz radionice japanskog giganta – automobil radikalnog i futurističkog izgleda, model koji će izazvati “wow efekt”. Sudeći prema okolini, hrabrost se isplatila, dok “wow efekt” ne važi samo za vanjski izgled, već i za silu najmodernije tehnologije, koja C-HR baca u sami vrh ponude segmenta.

Da je tako, vidjet ćete čim vam se, po otključavanju automobila (na dugme), aktivira projektor iz vanjskog ogledala s natpisom Toyota C-HR, ali i kad pogledom preletite unutrašnjost. Ambijent je pravi “hibridni”, pojačan plavim detaljima na armaturi i vratima koji kabini daju dodatnu dozu futurizma. Kroj i materijali – izvanredno. Čak i tamo gdje vam ruka nikad neće otići, materijal je mekan i prijatan, a sklopovi djeluju kao zavareni. Poslovični kvalitet koji garantira dugu postojanost.

Kokpitom dominira veliki ekran, osjetljiv na dodir, koji je objedinio sve funkcije u automobilu. Bez njega ne možete čak ni regulirati ozvučenje. Mada futurističko, ovo minimiziranje broja komandi je zaista iritantno, jer za skoro svaku sitnicu trebate čačkati po ekranu. No, za utjehu, klima-uređaj je odvojen.

Ostalo je besprijekorno. Vozač pred sobom ima odličan upravljač, ekran na instrumentalnoj tabli od 9,7 centimetara, koji služi za sve i svašta, veoma udobno sjedište s odličnom potporom, kvalitetan multimedijski sistem (Toyota Touch 2) i bogat asortiman tehnoloških dodataka, koji će vas oduševiti - navigaciju s čitačem znakova i upozorenjem na radar, upozorenje na sudar s automatskim kočenjem, prepoznavanje pješaka, prilagodljivi tempomat, upozorenje na mrtvi ugao i izlazak iz trake... Za vožnju, prelijepo i sigurno.

Prostorno, ako izaberete vozilo ovog segmenta, morate biti spremni na činjenicu da mjesta ne može biti baš napretek pa je taj slučaj i s ovim modelom, ali zadovoljava kriterije.


Veoma stabilno

Na testu smo imali hibridnu verziju, što znači sklop sa 1,8-litarskim benzinskim motorom od 72 i elektromotorom od 53 kilovata, što kombinirano daje 122 konjske snage, uz 163 Nm obrtnog momenta. Ako to spojite s bezstepenim mjenjačem, koji nudi ravnomjerno ubrzanje u svim uvjetima vožnje, jasno je da C-HR ima sasvim dobre performanse, a uprkos visini, vozi se veoma lagano i nudi odlično i veoma stabilno ponašanje na cesti. Za nas je naročito pohvalno što veoma dobro podnosi naše grozne ceste.

Konačan rezultat – izvanredno. Jedna Toyota konačno ima sve što treba imati, pa možda i više od toga, za svaki slučaj.


 Prijevoz bez kapi benzina

Hibrid nije isto što i električno vozilo. Hibrid je, što je Toyota definirala još prije dvije decenije, kada je zaprepaštenom svijetu lansirala prvi Prius, sistem u kojem elektromotor služi kao ispomoć benzinskom motoru, a rezultat su ekološki podobnija vožnja, niži troškovi održavanja...

No, hibridna, odnosno tehnologija baterija, još nije stigla na taj nivo da benzinski motor bude ispomoć struji tako da se vožnja i dalje većinom odvija na fosilnom gorivu. Zavisno od toga koliko snage treba automobilu, možete ići samo na benzin ili kombinirajući benzin i struju, ali možete voziti i samo na struju ukoliko pazite na papučicu gasa i imate konfiguraciju ceste koja ne zahtijeva mnogo snage te omogućava punjenje baterije (nizbrdica, vožnja bez gasa, kočenje, vožnja u B-modu mjenjača, koja nudi veći otpor točkovima za jače punjenje...).

I može tako. Želeći isprobati kako to ide, uspjeli smo prijeći dionicu od petnaestak kilometara bez kapi potrošenog benzina.


Lična karta

DIMENZIJE

D/Š/V 4.360/1.795/1.565

Masa 1.455 kg

Prtljažnik 377 l

Gume 235/50 R18

MOTOR I MJENJAČ

Zapremina 1.798 ccm

Snaga 122 KS

Moment 142 Nm

Mjenjač automatik, bezstepeni

NA CESTI

Maks. brzina 170 km/h

Ubrzanje 0-100 11,0 s

Prosječna potrošnja (grad/otv/komb): 3,4/4,1/3,8

OPREMA

Osnovna (C-ITY): Sistem automatskog kočenja kod opasnosti od sudara, sistem prepoznavanja pješaka, LDA sistem upozoravanja prilikom napuštanja trake, ABS, BA, EBD, sistem stabilnosti vozila, kontrola proklizavanja pogonskih točkova, zračni jastuci za vozača i suvozača, bočni jastuci i zavjese, Isofix, sistem prednjih sjedišta za zaštitu vrata od trzaja pri sudru, tempomat prilagodbom brzine pomoću radara, limitator, pomoć pri kretanju uzbrdo, električnoprogresivni upravljač, LED dnevna svjetla, električnopodesiva i grijana ogledala, senzor svjetlosti, radiio CD mp3 player, klima-uređaj sa mikrofilterom protiv polena, Bluetooth, Aux USB, multiinformacijski ekran ispred vozača od 9,4 inča, sisitem stabilnosti prikolice, zadnji spojler...

Paket C-ULT: Grijana prednja sjedišta, ambijentalno osvjetljenje, električnopreklopiva vanjska ogledala, plavi detalji na armaturi i vratima, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, kamera za vožnju unatrag, dvozonski automatski klima-uređaj, šest zvučnik, sistem za samostalno zaključavanje i pokretanje vozila pritiskom na dugme, sjenila s osvjetljenjem za vozača i suvozača, Tech paket (Bi-LED prednja svjetla, LED zadnja svjetla za maglu, LED pokazivači s dinamičnim smjerom skretanja, sistem prepoznavanja vozila u mrtvom uglu, osvjetljenje pristupa s natpisom C-HR...).

CIJENA

Osnovni benzinac (116 KS)

38.200 KM

Osnovni hibrid (122 KS)

49.150 KM

Testni model

48.990 KM*

*akcijska cijena, uz gratis Tech paket


(Avaz)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.