x

Brojna poboljšanja u mehaničkom i estetskom pogledu

Unaprijeđena Honda Civic Type R prikazana na sajmu automobila u Tokiju

Honda započinje 2020. godinu sa premijernim prikazivanjem unaprijeđenog Civica Type R za 2020. godinu.

U sklopu Sajma automobila u Tokiju, Honda je klijentima I entuzijastima predstavila promjene na eksterijeru automobila.

Osim promjena na eksterijeru vozila, Honda je za unaprijeđeni Civic Type R spremila i brojna poboljšanja aerodinamičkog paketa, sigurnosnih sistema i asistencija vozaču.

Mehaničke izmjene za sigurniju i ugodniju vožnju, ali i poboljšanje voznih karakteristika

Brojne promjene na Civicu Type R za 2020. godinu doprinose poboljšanju već impresivne vozne dinamike, uključujući i nove dvodijelne kočione diskove i poboljšane disk pločice, dizajnirane tako da smanje potrošnju, ali istovremeno povećaju snagu kočenja pri većim brzinama.

Izmjene na ovjesu uključuju unaprijeđene amortizere za udobniju vožnju, tvrđe zadnje selen blokove koji doprinose boljem prijanjanju zadnjeg kraja i modifikacije prednjeg ovjesa za smanjenje trenja i bolji osjećaj na upravljaču.

Kozmetičke promjene osim estetske imaju i funkcionalnu svrhu

Model za 2020. godinu je uglađeniji i stilski doveden do savršenstva. Izmjene na eksterijeru vozila uključuju i veću masku hladnjaka za bolji protok zraka ka motoru što povoljno utiče na njegovo hlađenje. Od 2020. godine, Civic Type R će biti dostupan i u novoj Boost Blue nijansi, ekskluzivnoj za Type R modele.

Enterijer je takođe pretrpio manje izmjene, a očekujte samo više prefinjenosti. Upravljač je presvučen Alcantarom, kao i nova ručica mjenjača sa skraćenim hodom za preciznije i brže promjene stepena prenosa.

Civic Type R za 2020. godinu raspolaže sa Honda Sensing® paketom sigurnosnih sistema i asistencija vozaču. Ovo je ujedno prvi put da je Honda Sensing® dostupan kao dio standardne opreme za sve modele Civica, neovisno o paketu opreme.

Bez promjena na pogonskoj jedinici

Pod haubom Civica Type R se i dalje nalazi izvrsni K20C1 motor. Radi se o 2.0 rednom četverocilindarskom turbo motoru sa VTEC™ sistemom čija snaga iznosi 320 KS i 400 Nm obrtnog momenta.

Prenos snage na prednju osovinu vrši šestostepeni manuelni mjenjač sa LSD diferencijalom.


(Sport Sport)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.