x

Upoznajte La Llamu – brend u duhu ludih sedamdesetih

La Llama novi je engleski brend kojeg je osnovala studentica Univerziteta u Bristolu, 24-godišnja Lydia Cooper. Brend je usmjeren na milenijalce i one koji dolaze nakon njih – generaciju Z, a koji u svojim ormarima vole odmak od dosadnog.

Odjeća ovog brenda uglavnom je reverzibilna, odnosno nosiva je s obje strane, a dizajnerica ističe kako ju je najlakše opisati pomoću pridjeva “ekscentrično”.

Statement komad La Llame je kaput od umjetnog krzna, a veliki dio brenda je i održivost.


La Llama se tako pridružila čitavom nizu brendova koji promišljaju o održivosti u modi, a ekološka prihvatljivost proizvoda jedna je od najprisutnijih tema u modnim krugovima. Danas gotovo da više i nema ozbiljnog modnog brenda koji se nije pridružio globalnom pokretu za očuvanje zemlje, a La Llama je jedan od posljednjih u nizu.

Brend odiše estetikom sedamdesetih što je vidljivo već s prvim pogledom na njihov Instagram profil gdje se mogu pronaći razni odjevni predmeti u stilu sedamdesetih kao što su trapez hlače visokog struka, kratki topovi, šarene prozračne košulje, šeširi velikog oboda, bogati nakit, glomazne gležnjače, boho prsluci ili pak lepršave cvjetne haljinice s volanima.

Inspiraciju crpi i u kultnom bendu The Beatles, a svojevrstan lajtmotiv brenda je i pjesma “Penny Lane”.

Sva odjeća izrađena je u Velikoj Britaniji, a svoj put je pronašala i među obožavaocima visokog profila kao što je članica britanske kraljevske porodice Lady Amelia Windsor ili spisateljica Stephanie Broek. Svi komadi su razigrani, a u vama će evocirati nostalgične vibre ludih sedamdesetih koje su izgleda i dalje nepresušan izvor inspiracije brojnih brendova današnjice.


(Ljepota i zdravlje)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.