x

Vlasnika Hyundaija kaznili zbog buke ispuha. Policija: ‘Nije bitno je li tvornički, glasan je!‘

Video, kojeg je na Redditu objavio vlasnik Elantre N, započinje prilaskom policijskog službenika koji odmah postaje agresivan u tonu.

Vlasnik Hyundai Elantre N u Kaliforniji bori se s vlastima koje su ga kaznile zbog preglasnog ispuha, unatoč činjenici da je cijeli automobil još uvijek u tvorničkom stanju.

Državna granica za glasnoću ispušnog sustava na vozilima ispod 2700 kilograma je 95 dB. Policijski službenik koji je vozaču izdao kaznu rekao mu je da će morati potrošiti oko 7000 dolara (52.000 kuna) da "popravi" vozilo, već i da može tužiti proizvođača.


Video, kojeg je na Redditu objavio vlasnik Elantre N, započinje prilaskom policijskog službenika koji odmah postaje agresivan u tonu. Kad vozač objasni da je automobil u tvorničkom stanju, te čak ponudi otvoriti poklopac motora, policajac odbija. "O ne, samo ću te poslati do državnog referenta, a oni će te vratiti natrag u tvornicu... Obustavit će ti registraciju... Poslat će te natrag trgovcu".

"To morate platiti, oko 4000 dolara (30.000 kuna). Nakon što to učiniti, vratite se državnom referentu kako biste provjerili jesu li sve modifikacije uklonjene... To će vas sve ispasti oko 7000 dolara (52.000 kuna). Ne možete voziti automobil u sportskom načinu rada na ulici. To su vam trebali reći. Ako nisu, možete tužiti zastupništvo. Tako ćete dobiti svoj novac nazad".


Prema ažuriranoj objavi na Redditu, vozač OkCadidate103 kaže da je automobil prošao državnu referentnu inspekciju, ali nije prošao test ispušnih plinova emitirajući 98 dB. Naravno, test se radio u sportskom načinu rada, koji nije zadani način rada na Elantri N.

Dokumenti pokazuju rezultate testa i potvrdu lokalnog zastupništva da je ispušni sustav doista tvornički. Vlasnik se obratio i Hyundaiju. Hyundai je rekao sljedeće: "Hyundai N vozila u potpunosti su u skladu sa saveznim propisima i legalna su za prodaju i uličnu upotrebu u svim američkim državama. Hyundai je svjestan ovog incidenta i radi izravno s kupcem kako bi pomogao u rješavanju problema".


(Jutarnji.hr)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.